וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת המתנות: יאיר נתניהו מסר עדות במשך יותר מארבע שעות

18.1.2017 / 0:09

בנו של ראש הממשלה הגיע למשרדי להב 433 כחלק מחקירת יחסיו עם אנשי העסקים ארנון מילצ'ן וג'יימס פאקר, בנוגע לתיק 1000. במסגרת הפרשה, נחשד ראש הממשלה בקבלת טובות הנאה משני אילי ההון. בשבוע שעבר העידה גם רעייתו שרה

צילום: יותם רונן ובני בן סימון, עריכה: שמרית גולדשטיין

בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, יאיר, מסר אמש (שלישי) עדות במשך יותר מארבע שעות במשרדי להב 433 במסגרת פרשה 1000 ובפרט על יחסיו עם אנשי העסקים ארנון מילצ'ן וג'יימס פאקר. בשבוע שעבר העידה גם רעייתו של נתניהו, שרה.

במסגרת תכנית החקירה, לעדותו של נתניהו הבן יש משקל רב, ותפקידה לספק לחוקרים את הדינמיקה עם מילצ'ן ופאקר. זאת, מעבר למידע שעליו למסור בקשר למתנות שקיבל בעצמו מפאקר, וההתארחות שלו בסוויטה שלו במלון רויאל ביץ' בתל אביב.

חקירות נתניהו - עוד כותרות
שרה נתניהו בחקירתה על בקבוקי השמפניה: "חילופי מתנות לגיטימיים"
השר כחלון על חקירות נתניהו: "אני מקבל מתנות רק בחתונה"
חקירת נתניהו: החשד לטובות הנאה עשוי לכלול עבירה של העלמת מס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
העיד במשטרה. יאיר נתניהו/מערכת וואלה!, צילום מסך

כמו כן, החוקרים יבדקו אם קיימים פערים או הבדלים ניכרים בגרסאות של שרה נתניהו ויאיר, כמו גם מוסרי עדויות נוספים. בין היתר צפויים החוקרים לחקור פעם נוספת את נתניהו בפרשה 1000 ולעמת אותו עם הגרסאות של בני משפחתו.

במסגרת הפרשה, חשוד ראש הממשלה בקבלת טובות הנאה ממילצ'ן, ובהן בקבוקי שמפניה וסיגרים. רעייתו שרה נתניהו, אמרה השבוע בעדותה כי בקבוקי השמפניה ממילצ'ן היו בגדר "חילופי מתנות לגיטימיים בין חברים". לפי חדשות 2, נתניהו טענה בעדותה כי גם משפחת ראש הממשלה רכשה מתנות עבור מילצ'ן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
ראש הממשלה בנימין נתניהו בישיבת הממשלה, 8 בינואר 2017. רויטרס
יעומת עם גרסאות בני משפחתו/רויטרס

עוד נחשף כי בשנים 2012-2010 הזמין איש העסקים מילצ'ן משקאות בסך כולל של יותר מ-57 אלף שקלים. על פי הדיווח, אנשיו של מילצ'ן ריכזו את כרטיסיות הזמנת המשקאות האלכוהוליים שרכש בחנות ברחוב גלגלי הפלדה בהרצליה פיתוח לאחר שהחלה החקירה המשטרתית בפרשה בחודש שעבר.

על פי הכרטיסיות, שהועברו לידי המשטרה לפי בקשתה, מילצ'ן רכש משקאות בשווי ממוצע אלפי שקלים מדי חודש, לעתים בהפרש של כמה חודשים בין כל רכישה ולעתים בימים סמוכים. כעת מתבקשים חוקרי המשטרה לקבוע אם כל המשקאות שנרכשו נשלחו לבית משפחת נתניהו.

(עדכון ראשון: 18:05)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully