וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: כך תגרמו לפעוט שלכם לרחוץ לכם את הרכב

17.1.2017 / 14:31

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

צילום מסך

אביו של החייל ויאצ'סלב (סלבה) גרגאי, שנהרג אתמול בתאונת עבודה כשטיפל בנגמ"ש בבסיס ברמת הגולן, לא יגיע להלוויית בנו מאוקראינה בשל מחלה קשה שממנה הוא סובל. לפיכך, פועלים בצה"ל ובשגרירות ישראל בקייב להביא את סבתו לישראל. החייל יובא למנוחות ביום חמישי בשעה 12:00 בבית העלמין הצבאי בראשון לציון.

מיכאיל פדרבוש, סבו של סלבה, סיפר היום כי הוא היה מקורר במהלך סוף השבוע האחרון, ואף שאמא שלו רצתה שייקח חופשת מחלה – התעקש ללכת לבסיס כרגיל ולא לפנות לרופא. "הוא רצה לעשות קריירה מהצבא, הוא התכונן לקראת זה", סיפר סבו על האימונים שהיה עושה לפני גיוסו.

ארגון חיזבאללה הודיע היום כי איתר את המזל"ט מסוג "רוכב שמיים" של צה"ל שהתרסק אתמול בדרום לבנון. לפי ההודעה, כלי הטיס הועבר לבחינת הארגון. בצה"ל בודקים את הנסיבות.

ועדת הכלכלה של הכנסת אישרה היום את הצו המורה להחמיר את הענישה על עבירות תנועה. בין היתר, הקנס על אי-ציות לרמזור אדום יעלה מ-1,000 שקלים ל-1,500 שקלים.

האבא הזה מניו זילנד הפך ללהיט ברשת לאחר שהסביר למיליוני אבות בכל העולם כיצד להחזיק את התינוק שלהם בשלל תנוחות משעשעות. עכשיו, דרך ערוץ היוטיוב הפופולרי שלו, הוא מראה להם כיצד לגרום לפעוטות שלהם גם לרחוץ להם את הרכב. לא בטוח שמומלץ לנסות את זה בבית.

תחזית מזג האוויר: מחר יהיה מעונן חלקית ותחול ירידה במידות החום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully