וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'קי בן זקן ביקש לעבור לכלא שבו שוהה אולמרט - וסורב

17.1.2017 / 17:38

איש העסקים שנושא עונש מאסר בכלא חרמון שבצפון ביקש לעבור לאגף 10 בכלא מעשיהו, אך שב"ס דחה את בקשתו. לוואלה! NEWS נודע כי הסיבה היא שיקולי ביטחון שעלו לאחר התייעצות עם שב"כ

צילום: יותם רונן, עריכה: שניר דבוש

איש העסקים ג'קי בן זקן, בעליה של קבוצת הכדורגל מ.ס אשדוד המרצה את מאסרו בבית הכלא חרמון שבצפון, ביקש משירות בתי הסוהר להעביר אותו לאגף 10 בכלא מעשיהו, אך סורב. מדובר באגף שבו כלוא ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט. שב"ס הודיע אתמול לבן זקן כי הוא לא ימלא את בקשתו, ולוואלה! NEWS נודע כי הוחלט לדחות את הבקשה מטעמי ביטחון, בין היתר בעקבות התנגדות שב"כ.

בן זקן נושא עונש מאסר של 26 חודשים לאחר שהורשע בהרצת מניות. ערב כניסתו לכלא בחודש שעבר הוא ביקש להשתבץ באגף 10 במעשיהו, אך בקשתו נדחתה. כמה שבועות לאחר תחילת נשיאת העונש, הוצע לבן זקן לעבור מכלא חרמון לכלא גלבוע הנחשב לביטחוני, ולשמש שם אסיר עבודה לצדו של אסיר אחר – רפ"ק לשעבר ערן מלכה, שהורשע בקבלת שוחד מעו"ד רונאל פישר. בן זקן סירב להצעה זו ועתה הוא עובד בספריית כלא חרמון.

לקריאה נוספת:
איש עסקים במדי אסיר: ג'קי בן זקן התייצב לעדות בבית המשפט
ג'קי בן זקן הגיע לבית הכלא חרמון והחל לרצות את עונש המאסר

ג'קי בן זקן במדי אסיר במחוזי תל אביב. יותם רונן
בן זקן בבית המשפט בשבוע שעבר/יותם רונן

לפני כמה ימים פנה שוב בן זקן לשב"ס וביקש לעבור לאגף שבו כלוא אולמרט. מדובר באגף מיוחד המוגדר VIP. האגף מבודד מיתר אגפי כלא מעשיהו והוא יכול להגיע לתפוסה של עד 18 אסירים. כיום נמצאים באגף זה 12 אסירים, שחלקם ממורשעי הולילנד. ואולם, כאמור, מטעמי ביטחון ולאחר בדיקה עם השב"כ הוחלט לדחות את הבקשה ולהודיע לבן זקן כי לא יוכל להשתלב באגף זה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
בית סוהר מעשיהו, רמלה. דצמבר 2015. ראובן קסטרו
אגף 10 בכלא מעשיהו/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully