וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"התעוררנו לסיוט": אביו של החייל שנהרג בתאונה לא יגיע להלווייתו

אור רביד ודשה טס

17.1.2017 / 13:40

בגלל מחלה קשה, לא יצליח אביו של סלבה גרגאי, שנהרג כשטיפל בנגמ"ש, לטוס מאוקראינה לקבור את בנו. סבו סיפר: "הוא סירב לקחת ימי מחלה והתעקש ללכת לצבא". חבריו: "הוא היחיד שלא התלונן, הוא הבטיח שישמור על עצמו"

צילום: שי מכלוף, עריכה: יוסי אלטר ושניר דבוש

אביו של החייל ויאצ'סלב (סלבה) גרגאי, שנהרג אתמול בתאונת עבודה כשטיפל בנגמ"ש בבסיסו שברמת הגולן, לא יגיע להלוויית בנו מאוקראינה בשל מחלה קשה שממנה הוא סובל. לפיכך, פועלים בצה"ל ובשגרירות ישראל בקייב להביא את סבתו לישראל. החייל יובא למנוחות ביום חמישי בשעה 12:00 בבית העלמין הצבאי בראשון לציון.

מיכאיל פדרבוש, סבו של סלבה, סיפר היום (שלישי) הוא היה מקורר במהלך סוף השבוע האחרון, ואף שאמא שלו רצתה שייקח חופשת מחלה – התעקש ללכת לבסיס כרגיל ולא לפנות לרופא. "הוא רצה לעשות קריירה מהצבא, הוא התכונן לקראת זה", סיפר סבו על האימונים שהיה עושה לפני גיוסו.

עוד בנושא:
"ראיתי את זה בעיניי": חבריו של החייל שנהרג בתאונה נפרדים
חייל נהרג במהלך תיקון נגמ"ש באימון בבסיס ברמת הגולן

רב"ט ויאצ'סלב גרגאי, שנהרג בתיקון נגמ"ש ברמת הגולן, 17 בינואר 2017. פייסבוק, צילום מסך
"הספקנו לשוחח אתמול, הבטיח לי שישמור על עצמו". גרגאי/צילום מסך, פייסבוק
אימו של החייל סלבה גרגאי טניה יום אחריי שבנה נהרג בתאונת אימונים ברמת הגולן , 17 בינואר 2017. אור רביד באמצעות הוואווי, מערכת וואלה!
אמו של סלבה לצד תמונתו/מערכת וואלה!, אור רביד באמצעות הוואווי

עוד סיפר כי החייל, שהגיע עם משפחתו לישראל לפני שבע שנים, ייקבר ככל הנראה ביום חמישי עם הגעתם של קרובי משפחה נוספים. "הוא הגיע הביתה מקורר בסוף השבוע וטיפלנו בו. אימא שלו הרימה אותו על הרגליים ורצתה שהוא ילך לרופא, אבל הוא לא רצה ללכת ולקחת חופשת מחלה ונסע לצבא", אמר.

ארמן אמברצומוב, חברו הקרוב של גרגאי, אמר כי הוא "אהב את הצבא, היחיד מהחברים שלא התלונן. התעוררנו הבוקר לסיוט", אמר. אולמגיר פרידמן, חבר נוסף שלו, אמר: "הספקנו לשוחח אתמול, הבטיח לי שישמור על עצמו".

ביתו של החייל סלבה גרגאי שנהרג אמש בתאונת אימונים ברמת הגולן , 17 בינואר 2017. שי מכלוף
מודעת האבל בבית המשפחה/שי מכלוף
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לאחר התאונה מינה אלוף פיקוד הצפון ועדת חקירה לתחקור נסיבות התאונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

גרגאי, בן 20 מראשון לציון, השתייך לחיל הטכנולוגיה והאחזקה (חיל חימוש). הוא נהרג בעת שביצע עבודות תחזוקה בנגמ"ש מסוג נמ"ר במהלך אימון של חטיבת גולני. לאחר התאונה מינה מפקד פיקוד הצפון, אלוף אביב כוכבי, ועדת חקירה בראשות מפקד חטיבת "כרמלי", אלוף-משנה פיני יוסף, לתחקור נסיבות התאונה. בעקבות האירוע פתחה המשטרה הצבאית החוקרת (מצ"ח) בחקירה והיא צפויה לבדוק אם הטיפול בנגמ"ש בוצע על פי הנהלים ואם התאונה הקשה נגרמה כתוצאה מרשלנות או מתקלה מכנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully