וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה | צפו: צעיר שהתעייף מהטיפוס חולץ ממצוק באוסטרליה

17.1.2017 / 9:50

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו, צפוי להגיע היום למשרדי להב 433 כדי למסור עדות בפרשת טובות ההנאה של אביו. גם השר זאב אלקין ימסור היום את עדותו בנוגע ליחסי נתניהו עם נוני מוזס.

לאחר שבועיים, עצרו הלילה הרשויות בטורקיה את החשוד בביצוע מתקפת הטרור באיסטנבול בערב השנה החדשה בה נהרגו 39 בני אדם. החשוד הוא עבדולגדיר משריפוב, אזרח אוזביקסטן.

מנהיג הפלג הצפוני של התנועה האסלאמית, שייח ראאד סלאח, שוחרר היום מהכלא. סלאח נשא עונש מאסר של תשעה חודשים בגין הסתה לאלימות והסתה לגזענות. על סלאח נגזרו תחילה 11 חודשי מאסר, אך לאחר הגשת ערעור החליטו שופטי בית המשפט העליון כי יש להקל בעונשו, והפחיתו את מספר חודשי המאסר לתשעה. לפי כתב האישום, סלאח נאם בחודש פברואר 2007 בשכונת ואדי ג'וז שבירושלים, בנוכחות כלי תקשורת רבים וקהל של כאלף איש. זאת, על רקע מהומות שפרצו בקרב הציבור הערבי באותה התקופה, בטענה כי העבודות הארכיאולוגיות שהחלו אז בכניסה להר הבית, הן ניסיון ישראלי לחבל במקומות הקדושים שבאתר. כתב האישום מציין כי הנאום נערך על אף צו ההרחקה מהעיר העתיקה, שאסר על סלאח להימצא גם במרחק של 150 מטר מתחומה.

באי נורת' סטארברוק שבאוסטרליה חילצו כוחות החירום צעיר שנתקע על מצוק. הצעיר טיפס וככל הנראה לא הצליח להמשיך ונותר לכוד בין שמיים וארץ במשך זמן רב. חבריו שחיכו לו למטה, השתעשעו בינתיים ושרבטו את הכתובת SOS על החול בזמן שהכבאים מחלצים את חברם.

תחזית מזג האוויר: היום תחול עלייה נוספת במידות החום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully