וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קפץ מעל גדר בית הספר": צעיר חשוד באונס תלמידה בת 11 בתל אביב

17.1.2017 / 9:40

תושב כפר קאסם כבן 20 נעצר קרוב לשנה לאחר שעל פי החשד תקף מינית ילדה בבית הספר. הוא חשוד בניסיון תקיפה נוסף, שבו הצליחה האישה להימלט ממנו. היום יובא החשוד, בנו של בכיר בתנועה האסלאמית, לדיון בהארכת מעצרו

בית הספר בו נטען כי נאנסה תלמידה, מעצרו של החשוד הוארכה. מתוך Google earth, צילום מסך
הילדה סיפרה לצוות בית הספר, שדיווח למשטרה. בית הספר שבו אירעה התקיפה/צילום מסך, מתוך Google earth

תושב כפר קאסם כבן 20 נעצר אתמול (שני) על ידי משטרת מרחב יפתח בחשד שתקף מינית ילדה בת 11 בבית ספר יסודי בתל אביב וניסה לתקוף אישה נוספת. לפי המשטרה, בדיקות DNA קושרות אותו לשני האירועים. החשוד, בנו של גורם בכיר בפלג הצפוני של התנועה האסלאמית, יובא לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בתל אביב בשעות הבוקר.

מפרטי החקירה עולה כי בחודש מרץ 2016, החשוד קפץ מעל גדר בית הספר בתל אביב, תפס בחוזקה ילדה, גרר אותה לפינה נסתרת בחצר ואנס אותה. הילדה סיפרה את מה שאירע לחברתה ובהמשך גם לצוות בית הספר, שהעביר דיווח למשטרה.

עוד בוואלה! NEWS:
"ירקו עליי ברחוב": מאז תקיפת הילדה מחריף החיכוך עם הזרים בפתח תקווה
צעיר נהרג בפיצוץ במדורה בשגב שלום שבנגב; חברו נפצע בינוני
הדוח שחושף: כמות הילדים העניים בפריפריה – כפולה מאשר במרכז

מטה משטרת מחוז תל אביב. יותם רונן
התיעוד במצלמות האבטחה הוביל לאיתור החשוד. משטרת תל אביב/יותם רונן

במהלך חקירת המקרה, שנפתחה בעקבות פניית בית הספר, עלה חשד כי אותו חשוד תקף במהלך חודש ספטמבר האחרון אישה כבת 30 ביישוב אורנית. על פי החשד, הוא הגיע ליישוב בעת שנהג במשאיתו, הבחין באישה, עצר והתנפל עליה וניסה לאנוס אותה. היא נאבקה בו והצליח להבריח אותו, ומצלמות האבטחה ביישוב תיעדו את מספר לוחית הרישוי של המשאית.

בעקבות כך, הצליחו חוקרי המשטרה לאתר את החשוד, שנעצר ונלקחה ממנו דגימת DNA, שתאמה לדגימה שנמצאה על גופה של הילדה שהותקפה. כעת נבדקת האפשרות כי החשוד תקף נשים נוספות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully