וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: נעצרה אשתו של המחבל מהפיגוע במועדון גייז באורלנדו

ה-FBI עצר את נור סלמאן בסן פרנסיסקו, בעקבות כתב אישום שהוגש נגדה בפלורידה, שפרטיו המלאים טרם נחשפו. סלמאן הכחישה בעבר כי ידעה על כוונותיו של בעלה עומר מטין, ואף טענה כי הוא נהג להכותה והיה בלתי יציב מבחינה נפשית

עריכה: אוהד פיטר

הבולשת הפדרלית (FBI) עצרה היום (שני) את אשתו של עומר מטין – המחבל שירה למוות ב-49 בני אדם במועדון גייז באורלנדו שבפלורידה ביוני האחרון. לפי גורמים מרשויות החוק, האישה, נור סלמאן, נעצרה בסן פרנסיסקו שבקליפורניה. סיבת המעצר טרם התבררה במלואה, אך לפי גורם רשמי הוגש נגדה כתב אישום בפלורידה, בין היתר בגין שיבוש הליכי משפט. היא צפויה לעמוד בפני שופט בקליפורניה מחר.

סלמאן נמצאת תחת מעקב הבולשת מאז המתקפה שהוציא לפועל בעלה במועדון ה"פולס", שנעשתה בהשראת ארגון "המדינה האסלאמית" (דאעש). בעבר דיווחו כלי תקשורת במדינה כי סלמאן ליוותה את מטין באחד מביקוריו במועדון לפני הפיגוע, וכן הלכה עמו לרכוש תחמושת.

עוד כתבות מהעולם:
מקסיקו: 5 הרוגים בירי במהלך פסטיבל מוזיקה בעיירת חוף
ביום מרטין לותר קינג, המתיחות הגזעית בארה"ב בוערת יותר מתמיד
טראמפ כינה את נאט"ו "ברית מיושנת" - ועורר דאגה באירופה

עומר מטין, שביצע את הטבח באורלנדו, אשתו נור זהי סלמאן ובנו של מטין. טוויטר, צילום מסך
סלמאן עם בעלה מטין/צילום מסך, טוויטר

סלמאן עברה לסן פרנסיסקו אחרי שבעלה נורה למוות במהלך חילופי אש עם המשטרה שהביאו לסיום הפיגוע הקטלני. בריאיון ל"ניו יורק טיימס" לפני כמה חודשים הכחישה סלמאן כל מעורבות או ידע מוקדם על הפיגוע, אך לפי דיווחים שונים רשויות החוק בארצות הברית עדיין בוחנות אפשרות זו. היא אף הדגישה כי בעלה נהג להכותה והיה בלתי יציב מבחינה נפשית.

רשת NBC האמריקנית דיווחה ביוני כי סלמאן ניסתה לשכנע את בעלה שלא לבצע את המתקפה. על פי דיווח בוושינגטון פוסט, השניים הכירו באתר אינטרנט לפני כשמונה שנים והחליטו להתחתן. היא סיפרה כי בתחילה הנישואים היו רגילים לחלוטין, אך בהמשך, מערכת היחסים השתנתה – עד שהוריה נאלצו להגיע ולחלץ אותה מביתם המשותף.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נורה למוות בחילופי אש עם המשטרה. מטין/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully