וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו לעג לתקשורת: "הנה עוד תמלול - 'ביבי: זה לא יעזור לכם'"

16.1.2017 / 15:34

ראש הממשלה תקף בישיבת סיעת הליכוד את פרסומי תמלולי החקירות שלו במהדורות החדשות. "חקירה שלמה מתנהלת בטלוויזיה, איפה נשמעה שערורייה כזו?", אמר. הוא חזר והדגיש כי "לא הייתה שום עבירה"

צילום: ערוץ הכנסת, עריכה: ורד לידני

ראש הממשלה בנימין נתניהו תקף היום (שני) בישיבת סיעת הליכוד את מה שהוא מכנה "מסע תקשורתי אדיר שמטרתו להפיל את ממשלת הליכוד בראשותי". נתניהו, שהתקבל בתשואות חמות, התייחס בדבריו לתמלולים של חקירותיו בתיק 2000 שנחשפים מדי ערב בחדשות 2. "איפה נשמעה שערורייה כזו?", אמר. "אני מבקש לומר לכל קוראי התמלולים, הנה עוד תמלול בשבילכם – ביבי: זה לא יעזור לכם. אני מתכוון להוביל את הליכוד ואת המדינה בעזרת חבריי ובעזרת השם".

"חקירה שלמה מתנהלת בטלוויזיה. ערב ערב מתפרסמים תמלולים שנבחרים בקפידה בשלל נושאים שעומדים על הפרק", אמר. נתניהו הוסיף כי הוא מנוע מלהגיב ולהציג לציבור את התמונה האמתית, לדבריו, "שמראה שלא הייתה פה שום עבירה". הוא ציין כי "המסע המתוזמן הזה כולל אנשי תקשורת שמתפקדים כאן כחוקרים כשופטים וכתליינים – מה שאנחנו רואים כאן זה לא שיקולי עריכה זה שיקולי עריפה. זאת במטרה להפעיל לחץ על היועץ המשפטי כדי שיגיש נגדי כתב אישום".

ראש הממשלה אמר עוד כי "בדמוקרטיה מחליפים שלטון בקלפי ולא במסע מתוזמר של לחץ על גורמי אכיפה ועל היועץ משפטי. מסע התעמולה הזה נועד להשיג גם יעד נוסף והוא להסתיר מעיני הציבור את ההישגים הגדולים של הממשלה שלנו – בסיכול ועידת פריז, במצב הביטחוני היציב, במצב הכלכלי ועוד הישגים רבים. הציבור הישראלי לא קונה את המתקפה הזו. הציבור הישראלי הוא חכם. אני רואה את זה ומרגיש את זה. אזרחים רבים רואים את המשחק שמשחקים פה ולא נופלים בפח".

לקריאה נוספת:
נתניהו: לא פעלתי נגד "חוק ישראל היום" - פירקתי את הממשלה בגללו
"נתניהו תיווך בין מוזס לשלושה אנשי עסקים שישקיעו ב'ידיעות אחרונות'"
חקירת נתניהו-מוזס: ראש הממשלה והמו"ל נפגשו לפחות 12 פעמים

ראש הממשלה בנימין נתניהו בישיבת סיעת הליכוד. 16 בינואר 2017. נועם מושקוביץ
נתניהו בישיבת סיעה, היום/נועם מושקוביץ

מהתמלולים שנחשפו אתמול בחדשות 2 עלה כי ראש הממשלה בנימין נתניהו פנה לשלושה אנשי עסקים במטרה שישקיעו בעיתון "ידיעות אחרונות", במסגרת המגעים שניהל עם מו"ל העיתון נוני מוזס. בפרטים החדשים מחקירת המשטרה בנוגע לפרשה 2000, עולה כי מוזס נפגש עם שלושת אנשי העסקים על מנת שאלה ישקיעו בעיתון בתמורה לסיקור אוהד לראש הממשלה, בתקופה שלקראת מערכת הבחירות האחרונה בשנת 2015.

על פי תמלולי שיחות שנחשפו אמש בחדשות 2, מוזס ונתניהו שוחחו על "נוהל אינטליגנטי וטוב" של שניהם להטייה לכאורה של הסיקור העיתונאי. "ביבי, יש בחירות עוד שלושה וחצי חודשים. יהיו מיליון אלמנטים עליך. ניהלנו את זה ב-2009, אתה שכחת אותי", אמר מוזס. לכך השיב נתניהו: "לא שכחתי בכלל". מוזס הוסיף: "כבר היינו בסרט הזה, עשינו את זה".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
ישיבת סיעה של מפלגת העבודה, יוני 2014. נועם מושקוביץ
"נתניהו הלך לבחירות יקרות בשל אינטרסים כלכליים". ראש האופוזיציה, יצחק הרצוג/נועם מושקוביץ

בישיבת סיעת המחנה הציוני התייחס יו"ר האופוזיציה, יצחק הרצוג, לפוסט שפרסם אמש ראש הממשלה שבו טען כי התנגד לחוק ישראל היום ואף פירק את הממשלה בגלל חתרנות חברי הממשלה בעניינו. לדברי הרצוג, "בעוד אזרחי המדינה דורשים ובצדק שהמדינה תיקח אחריות ברווחה, בדיור, ביוקר המחייה, בתעסוקה, בזקנה ובמניעת פשיעה, אתמול נחשף כי נתניהו החליט ללכת לבחירות שעלו למשלם המסים מאות מיליוני שקלים רק בשל אינטרס אישי או כלכלי של גוף מסחרי פרטי בישראל".

גם יו"ר יש עתיד, יאיר לפיד, נדרש לחקירותיו של ראש הממשלה בישיבת סיעתו. לפיד אמר כי החקירות "השתלטו על סדר היום הלאומי, וכל מה שחשוב באמת נדחק הצידה". עוד הוסיף כי "יש לתת ליועץ המשפטי לממשלה למצות את החקירה, אבל זה לא יכול לקחת יותר מדי זמן. יש פה מדינה לנהל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully