וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוף נמלט מהספארי - חיפושים נרחבים באזור תל אביב ורמת גן

קונר, קוף קפוצ'ין בן 17, הסתובב בעצבנות לאחר שרב עם קוף אחר עד שקפץ מעל לחומה. מהספארי נמסר כי הוא אינו מהווה סכנה לציבור אך קיים חשש כי ייפגע. "הוא קוף נחמד, אנו מחכים שיחזור אלינו", אמרה דוברת הספארי לאולפן וואלה! NEWS

צילום: אבי כהן, עריכה: ניר חן

קוף מסוג קפוצ'ין בכיין נמלט היום (שני) מהספארי ברמת גן. צוות הספארי פתח בחיפושים אחר הקוף בן ה-17, העונה לשם קונר, ואינו מהווה סכנה לציבור. עם זאת, בהודעה מטעם הספארי נמסר כי הוא עלול להיפגע מהמפגש עם בני אדם וקראו למי שנתקל בו שלא להתקרב אליו ולהימנע מלהקים רעש ומהומה כדי לא להבהילו. בשעות הצהריים התקבל דיווח כי הוא נראה באזור שכונת כפר שלם בתל אביב, אך צוות מטפלים שיצא למקום לא הצליח לאתרו.

עוד נמסר כי הרקע להיעלמותו של הקוף הוא מתיחות בינו לבין קמחי קוף נוסף שהיה איתו בחצר. "יש ביניהם מתיחות כבר שנים ארוכות, אבל בחודשים האחרונים המתיחות עלתה", אמרה דוברת הספארי, שגית הורוביץ, בשיחה עם וואלה! NEWS. "על רקע המתיחות הזאת, קונר קפץ מחוץ לחצר ובמשך יומיים הוא הסתובב בגן החיות. במהלך היומיים הללו המטפלים ניסו לתפוס אותו אך ללא הצלחה".

הורוביץ הוסיפה כי קונר נראה בפעם האחרונה בשטח הספארי אתמול, אולם הבוקר נעלמו עקבותיו. עד שיימצא ממשיכים בספארי לקרוא לכל מי שיודע דבר על מקום הימצאו של קונר לפנות למשרדיהם בטלפון: 03-6305325.

עוד בוואלה! NEWS:
מו"ל ידיעות אחרונות נחקר בפעם הרביעית; העורך הראשי מוסר עדות
השרה שקד: סבלתי במשך שנים מסיקור לא הוגן ב"ישראל היום"
שליש מהילדים בישראל עניים; בפריפריה מספרם כפול מאשר במרכז

הקוף "קונר", קפוצ'ין בכיין ממשפחת הסבוסים, שברח מהספארי ברמת גן. 16 בינואר 2017. דוברות הספארי, מערכת וואלה! NEWS
אינו מהווה סכנה לציבור. קונר/מערכת וואלה! NEWS, דוברות הספארי

"אני מכירה אותו כבר 17 שנים, מאז שהוא נולד, הגעתי לספארי לפניו. מדובר בקוף מאוד ידידותי ונחמד. הוא לא היה השליט, קמחי הוא השליט, אבל הוא תמיד היה באיזושהי עמדה מאוד טובה, מצבו בקבוצה היה מצוין", סיפרה הורוביץ בריאיון לאולפן וואלה! NEWS על מקומו של קונר בגן החיות.

לדבריה, צוות הספארי דואג לקונר, שאינו יודע להתמודד עם כבישים ועם האנשים ברחובות. "אנחנו כל הזמן בהיכון מחכים להתראות של אנשים שראו אותו שידווחו ונגיע ונתפוס ונחזיר אותו לביתו. אנחנו מקווים שזה יקרה כמה שיותר מהר הוא קטן ויכול להסתתר, יהיה קשה ואולי לא נצליח לתפוס אותו היום", הוסיפה.

(עדכון ראשון: 14:33)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully