וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראמפ נגד טראמפ: השחקן שמרגיז את הנשיא הנבחר ישתתף בעצרת נגדו

16.1.2017 / 14:15

נשיא ארה"ב הנבחר מרבה לתקוף את אלק בולדווין, שמחקה את דמותו בתכנית "סטרדיי נייט לייב" - אולם השחקן הוותיק צפוי להגיע להפגנה נגדו, יום לפני השבעתו. "צוות השחקנים נורא", תקף טראמפ

התכנית האחרונה של "סטרדיי נייט לייב"

מערכת היחסים בין דונלד טראמפ ובין צוות הסדרה "סטרדיי נייט לייב" ידע בעיקר מורדות בשנה האחרונה. מדי מוצאי שבת נוהג השחקן אלק בולדווין לבצע חיקוי עוקצני של נשיא ארצות הברית הנבחר, והאחרון, מצדו, מצייץ בתדירות גבוהה כי הסדרה היא כושלת והחיקויים מציגים תמונה שאינה מאוזנת לטעמו. רק הלילה (שני) צייץ טראמפ כי "רשת NBC היא רעה, אבל סטרדיי נייט לייב זה הגרוע מכל בNBC-". לדבריו, התכנית "לא מצחיקה, צוות השחקנים נורא, זה תמיד חיסול ממוקד. טלוויזיה רעה מאוד!".

ביום חמישי הקרוב, יממה לפני מועד ההשבעה של טראמפ כנשיא, צפוי בולדווין לצאת מן האולפן ולהשתתף בהפגנה שתיערך מול מלון טראמפ בניו יורק. מי שמארגן את ההפגנה, הבמאי מייקל מור שחזה חודשים מראש את עלייתו של טראמפ, צייץ בחשבון הטוויטר שלו כי בולדווין יצטרף אליו יחד עם השחקן מארק רופאלו "לעצרת גדולה". על אף שציוצו של מור סוקר בהרחבה בארצות הברית, בולדווין עצמו לא אישר עדיין רשמית את השתתפותו. מפגינים אחרים שצפויים להגיע הם ראש עיריית ניו יורק, ביל דה בלאזיו, וכן כמה סלבריטאים.

לקריאה נוספת בנושא
"עושה אותנו חולים": טראמפ מבטיח ביטוח רפואי לכולם - וחוטף ביקורת
ראש ה-CIA היוצא במסר לטראמפ: "בחן את דבריך - והיזהר עם רוסיה"

ההפגנה צפויה להתקיים בניו יורק, אולם ליבת ההפגנות בעד הנשיא הנבחר ונגדו תהיה וושינגטון הבירה, שם צפויות להתקיים עשרות הפגנות במקביל - החל מאירוע שבו פעילי לגליזציה יחלקו 4,200 ג'ויינטים בחינם ביום ההשבעה ועד לצעדת הנשים שתתקיים ביום שלמחרת, ובה צפויים להשתתף לפי הערכות כ-200 אלף איש.

מנגד, גם תומכיו של הנשיא הנבחר מתכוננים. הם צפויים להגיע לעיר בהמוניהם לקראת סוף השבוע, ומבטיחים כי אם העניינים ייצאו משליטה, הם ייצרו חומה אנושית אל מול המפגינים שיגיעו למחות נגד טרמאפ. כריס קוקס, ראש קבוצת "אופנוענים למען טראמפ", אמר בריאיון לרשת פוקס ניוז כי כ-5,000 מחבריו יגיעו לוושינגטון לקראת הטקס.

"תהיה לנו נוכחות, אנחנו סומכים על המשטרה, אנחנו מקווים שהם למדו מטעויות בהפגנות בעבר, אבל במקרה הצורך, בהחלט נבנה 'חומה מבשר'". כשנשאל מה פירוש הביטוי, הסביר קוקס: "נהיה כתף אל כתף עם אחינו מול כל מי שינסה לפרוץ מחסומי משטרה, לתקוף נשים, לירוק עליהן, לזרוק דברים. אנחנו באים לקחת חלק בחילופי שלטון שלווים ובתמיכה בטראמפ. אנשים באים מכל המדינה, מטקסס, אריזונה, סן דייגו, אוהיו ומכל מקום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully