וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאליטי חדש מכניס שני זרים למיטה בעירום לדייט ראשון

24.1.2017 / 11:18

דייט בחשיכה - אאוט. דייט בחשיפה - אין! תכנית היכרויות אוסטרלית חדשה תארגן לכם דייט ראשון על מיטה זוגית וכדי לשבור את הקרח - תתבקשו להישאר בתחתונים ולשאול אחד את השני שאלות מביכות שיופיעו לכם על מסך פלזמה ענק. הייתם מוכנים להשתתף?

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

צילום מסך

בניגוד לתכניות ריאליטי אחרות, המציעות למחפשי האהבה דייטים בחשיכה מוחלטת או הצצה לחייהם של בני הזוג הפוטנציאליים בלי לראותם, תכנית היכרויות חדשה של SBS האוסטרלית עושה בדיוק ההפך ונותנת למשתתפים חשיפה מלאה של הדייט שלהם - כשהוא לבוש אך ורק בתחתונים.

תכנית הריאליטי החדשה הנקראת "לא לבוש" מפגישה בין שני זרים בחדר שינה, בו יש מיטה זוגית ומסך פלזמה ענק, ומורה להם להפשיט זה את זה ולהיכנס למיטה. כל זה עוד לפני שהם מספיקים להחליף מילה. אם אתם רגילים להיכנס למיטה בדייט הראשון, זו כנראה לא אמורה להיות משימה יותר מדי קשה בשבילכם.

תוכנית היכרויות בעירום. צילום מסך
את באה לפה הרבה? דייט ראשון בהלבשה תחתונה בתכנית היכרויות חדשה/צילום מסך

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

הרפס ממבט ראשון: משתתפי תוכנית היכרויות ייפגשו באמצעות נשיקה

לכתבה המלאה

התכנית שמדלגת על שלב שבירת הקרח, מכניסה את הזוגות למיטה ושם הם מעבירים חצי שעה של היכרות, כשעל המסך מופיעות שאלות אישיות או משימות מביכות שעליהם לבצע. השאלות יעזרו להם להתגבר על רגעי השתיקה המביכים (וליצור רגעים מביכים אפילו יותר) ולהכיר אחד את השני טוב יותר בזמן הקצר שניתן להם. על פי הפרומו לתכנית, הזוגות נשאלים שאלות כמו "באיזה נושא אתה מתמצא?", "איך הייתה הילדות שלך?" וגם "האם אתה מנשק טוב?". הזוגות מקבלים גם משימות כמו מתן עיסוי או קרב כריות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לפחות הם לא צריכים להשקיע בלבוש/מערכת וואלה!, צילום מסך

בסוף כל דייט, נותנים לכל משתתף אפשרות לבחור האם להישאר במיטה ולהכיר את בן זוגו לעומק - או לצאת מהמיטה וללכת. הסדרה כוללת משתתפים בגילאים שונים ובשלבים שונים בחייהם, כמו גם דייטים בין בני אותו המין. הסדרה שודרה באיטליה וגם שם זכתה לתשומת לב רבה. הפרק הראשון שודר בשבוע שעברי, ולנו נותר רק לחכות שמישהו בארץ ירים את הכפפה ויביא אותה לפה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ספר לי על הילדות שלך בזמן שאני בוהה לך בריבועים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עברו 5 דקות מתחילת הדייט ותראו לאן הגענו/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מביך: בסוף הדייט חייבים לבחור "כן" או "לא" כשהדייט שלך מסתכל/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully