וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך הפך ראש הסגל לשעבר של נתניהו לאיש המפתח בתיק 2000

16.1.2017 / 17:30

לטענת המשטרה, תמלילי השיחות בין ראש הממשלה למו"ל ידיעות אחרונות נוני מוזס התגלו במקרה בטלפון ובמחשב של ארי הרו. ואולם, גורמים בחקירה מעריכים כי מעורבותו של ראש הסגל לשעבר של נתניהו, שהמשטרה צפויה להמליץ על כתב אישום נגדו, גדולה הרבה יותר

צלמים זמניים מורשים

בעוד תמלילי שיחתם של ראש הממשלה בנימין נתניהו ומו"ל "
"ידיעות אחרונות" נוני מוזס ממשיכים להתפרסם מדי יום, נראה כי ישנה דמות מרכזית נוספת בפרשה והיא ארי הרו, ראש הסגל לשעבר של נתניהו שאצלו מצאה המשטרה את ההקלטות המפלילות. לטענת המשטרה, ההקלטות נמצאו במקרה במהלך חיפוש שנערך במחשבו ובטלפון שלו, ששימש להקלטת השיחה. מהתמליל עולה כי הרו נכח בשיחה בין מוזס לנתניהו, שעומדת במוקד "תיק 2000" ובגינה נחקר ראש הממשלה באזהרה. עוד עולה כי יש יותר משיחה מוקלטת אחת.

למרות טענת המשטרה, ישנם גורמים במערכת הפוליטית שמפקפקים בהסבר לפיו ההקלטות נמצאו "במקרה" ואומרים כי הדבר תמוה, בעיקר אצל אנשים זהירים ומחושבים כמו הרו וכמו נתניהו, שלא ישאירו דבר כזה ליד "המקרה". כך או כך, החוק מחייב את המשטרה להחזיר לנחקר תוך זמן קצר יחסית העתק של התוכן שנמצא על מחשבו, כך שניתן לשער שלהרו עותק מן ההקלטה וייתכן כי מעורבותו גדולה יותר ממה שנחשף עד כה.

ארי הרו, בכיר לשעבר בלשכת ראש הממשלה נתניהו. מרק ישראל סלם, מערכת וואלה! NEWS
היה אחד המקורבים לנתניהו. הרו/מערכת וואלה! NEWS, מרק ישראל סלם

הרו היה אחד האנשים המקורבים ביותר לנתניהו וכיהן כראש הסגל שלו וכמגייס התרומות שלו. בסוף שנה שעברה נפתחה נגדו חקירה שמצויה לקראת סיום במשטרה, שצפויה להמליץ על העמדה לדין. הרו נחקר בחשד להפרת אמונים וקבלת דבר במרמה בעקבות עסקה למכירת חברת ייעוץ שהייתה בבעלותו. על פי חשד המשטרה, העסקה הייתה פיקטיבית.

הרו נעצר בחודש יולי האחרון מיד כשירד מהמטוס מחו"ל ונלקח לחקירה. פרקטיקה דומה הונהגה כאשר ניסתה המשטרה לשכנע את שולה זקן להעיד נגד הבוס, ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, שנלקחה לחקירה מיד עם ירידתה מהמטוס. המהלך לא הצליח בשלב ההוא. כך, התעורר גל שמועות כאילו המשטרה מנסה לשכנע את הרו להפוך לעד נגד נתניהו. נכון לרגע זה, לטענת המשטרה, לא נחתם הסכם. עורך דינו רועי בלכר, שייצג בזמנו גם אהוד אולמרט ושלטענת שולה זקן הוא היה הסיבה לבחירתה להעיד נגד הבוס, מה ששלח אותו לכלא, סירב להתייחס לחקירה השבוע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
נוני מוזס מגיע ללהב 433, 16 בינואר 2017. מגד גוזני
נוני מוזס מגיע לחקירה במשטרה, אתמול/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully