וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור בדקה | אחרי 18 שנים: אותרה ילדה שנחטפה מאמה בבית החולים

15.1.2017 / 15:26

קאמייה מובלי בת ה-18 גדלה כל חייה באשליה. השבוע היא גילתה שהאישה שלה קראה אימא, היא פושעת שחטפה אותה מהוריה הביולוגיים לפני 18 שנים. איך זה קרה? סיפור בדקה - הסיפורים הכי מעניינים

מערכת וואלה!

קאמייה מובלי בת ה-18 גדלה כל חייה באשליה. השבוע היא גילתה שהאישה שלה קראה אימא, היא פושעת שחטפה אותה מהוריה הביולוגיים לפני 18 שנים. הכל התחיל כאשר אישה בשם גלוריה ויליאמס הגיעה לבית חולים בפלורידה ובעודה מתחזה לאחות, לקחה את הילדה מזרועות אמה - וברחה. הרשויות חיפשו בכל פינה אחר השתיים, אולם הן נעלמו, וסיפורן הסעיר את ארצות הברית עוד שנים ארוכות.

השבוע, בעקבות מידע שהגיע לידי המשטרה כבר לפני שנה, הצליחה מובלי להתאחד סוף סוף עם הוריה הביולוגיים - שנארה וקרייג. השלושה נפגשו לראשונה בתחנת המשטרה בעיר ווטרבורו והדמעות, כפי שניתן לנחש, כבר זלגו מעצמן.

ההורים סיפרו שמעולם לא ויתרו על בתם הבכורה, ועשו מאמצים לאתרה בכל מחיר, אולם אלו לא צלחו למרות יותר מ-2,000 טיפים שהגיעו לידי המשטרה לגבי המיקום האפשרי של הילדה. מובלי מצדה עדיין חשה קשורה מאוד לאישה שגידלה אותה, והיא נפרדה ממנה בדמעות כשלקחו אותה למעצר בחשד לחטיפה. עכשיו תצטרך מובלי להתרגל לחיים חדשים ולגלות את עברה האמיתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully