וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: הפורץ אמר לילדה שרצח את משפחתה – וניסה לאנוס אותה

15.1.2017 / 14:27

חקירת המשטרה העלתה כי החשוד פרץ לבית משפחה בפתח תקווה וניסה לתקוף בת 12. האחרונה נאבקה בו אף שגרם לה להאמין שלא יהיה מי שיסייע לה – עד שאביה התעורר והבריח אותו. מעצרו הוארך בחמישה ימים

ניידת שיטור עירוני, ראשון לציון. אוגוסט 2016. ראובן קסטרו
השוטרים תפסו את החשוד זמן קצר לאחר שהוזעקו למקום/ראובן קסטרו

ראשיד איברהים עבדאללה, מבקש מקלט תושב תל אביב בן 26, חשוד כי פרץ לבית משפחה בפתח תקווה, טען בפני ילדה ששהתה בבית באותה העת כי רצח את כל משפחתה, וניסה לאנוס אותה בעודו מאיים שירצח גם אותה - כך עולה מפרטי חקירת המשטרה, שנמסרה אמש (שבת) לבית משפט השלום בראשון לציון. בתום הדיון הוארך מעצרו של החשוד, אזרח סודאן, בחמישה ימים.

על פי החשד, עבדאללה נכנס לבית המשפחה אמש במטרה לגנוב. בשלב מסוים הוא זיהה את הילדה, בת 12, בחדרה, פשט את בגדיו, איים עליה ותקף אותה מינית. הילדה נאבקה בו, וכשאביה התעורר מקולות המאבק, החשוד ניסה להסתתר בארון של הבת. האב נאבק עם עבדאללה, עד שזה הצליח להימלט מהזירה.

השוטרים שהוזעקו למקום איתרו את עבדאללה, שנעצר בעבר בחשד לתיווך לסחר בסמים ולתקיפת שוטרים, בקרבת מקום ועצרו אותו לחקירה. הוא הודה במיוחס לו, והבהיר כי לא אנס את הילדה, אלא תקף אותה מינית. הילדה הועברה לבדיקה שגרתית לאחר תקיפה מינית בבית החולים, שתוצאותיה צפויות להתקבל בימים הקרובים. כמו כן, היא נחקרה על ידי חוקרת ילדים.

במקביל, פועלים חוקרי משטרת פתח תקווה בניסיון לפענח את תצלומי מצלמות האבטחה בבית המשפחה ובבתי השכנים. "מדובר במקרה חמור מאוד", הבהיר החוקר רב-סמל מתקדם יצחק קרסנטי בבית המשפט. בהחלטתו, קבע השופט כי החשוד מסוכן מאוד לציבור וכי מדובר בחשד לביצוע עבירות חמורות ביותר "המקיימת ללא ספק את עילת המסוכנות".

עוד בוואלה! NEWS:
איש העסקים זייף מחלת אלצהיימר - כדי לחמוק מעונש כבד
חשד לרצח: בת 66 נמצאה ללא רוח חיים באשדוד; בנה נעצר
27 שנות מאסר לנהג לשעבר של ראש הממשלה שאנס ילדות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully