וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדות דימו מין אוראלי בקולגות על במת כנס טכנולוגיה

18.1.2017 / 8:32

האירוע השנתי של חברת התקשורת המובילה בסין הגיע לשיאים חדשים כשעובדות החברה הוזמנו להשתתף במשחקי סקס על הבמה לעיני כל העובדים שמעודדים אותן להמשיך. תיעוד של המשחק הפרוע דלף לרשת והכעיס את כולם

צילום מסך

השבוע קיבלנו תזכורת נוספת לסקסיזם ולשוביניזם הגובר בתרבות הארגונית בסין. רק בחצי השנה האחרונה דיווחנו לכם על משחק גיבוש בחברה בסין בו כל עובדות המשרד התבקשו להתנשק עם הבוס שלהן ועל משחק פרובוקטיבי של חברה אחרת בסין בו הוטל על עובדי המשרד לאכול ענבים מהחזה של העובדות. הפעם זה קרה באחת מחברות הטכנולוגיה הרווחיות והמתקדמות ביותר בסין - מה שהוביל לפרוץ מחאה אינטרנטית נגד התופעה המתפשטת.

בסרטון קצר שדלף מכנס טכנולוגיה של חברת Tencent, נראות 2 עובדות יושבות על הברכיים מול עמיתיהן הגברים ומדמות מין אוראלי ב"משחק חברתי" בו עליהן לשחרר בעזרת השיניים את הפקק מהבקבוק - שתקוע בין רגליהם של הגברים. ברקע נשמעים יתר העובדים מעודדים את הבנות לנצח. ענקית שירותי התקשורת והאינטרנט קיבלה מבול של שיחות והודעות זועמות מהציבור שלא קיבל בעין יפה את משחקי הסקס המתנהלים בדלתיים סגורות בחברה.

משחקי סקס על במה בכנס טכנולוגיה. צילום מסך
משחקי סקס על הבמה באירוע של החברה/צילום מסך

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

משחק גיבוש בחברה: מי הראשון שיסיים לאכול ענבים מהחזה של העובדת?

לכתבה המלאה

ברשת נוצר דיון על האתגרים שנשים נאלצות להתמודד מולם בניסיון להשתלב במשרד. "איך חברה יכולה להתנהג ככה לעובדים שלה? אין להם שום הגינות?", כתב משתמש ברשת החברתית וויבו, "למה הנשים האלה מרשות לעצמן להשתתף בדבר הזה? מה האבות שלהם יגידו על זה?", כתב משתמש נוסף ואחר הוסיף: "אם הן לא יעשו את זה, יפטרו אותן. אנחנו חייביים לשנות את התרבות השוביניסטית המבישה הזאת".

Tencent פרסמה בחמישי התנצלות על התקרית המביכה, וטענה שלא נעשה פיקוח ראוי על האירוע. החברה מבטיחה שהדבר לא יקרה שוב בעתיד ומסרה כי העובדים האחראים למשחק קיבלו אזהרה בתיק האישי, אם כי לא ברור אם הדבר יוביל לעונש אמיתי. בלומברג מדווחת שחברת Tencent לא מחזיקה נשים בתפקידים ניהוליים, כשמנהלי החברה, ראשי האגפים וחברי מועצת המנהלים הם כולם גברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully