וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיבורה על ארבע: כלבה הצילה את חיי בעליה לאחר ששבר את צווארו

תושב מישיגן החליק כשיצא מביתו להביא עצי הסקה לערב השנה החדשה. כשהוא שוכב בקור מקפיא ללא יכולת לזוז, הגיעה כלבתו הנאמנה ושכבה עליו במשך יממה שלמה כדי לחממו - עד שהוזעקה עזרה. "ניתן לומר שהיא הצילה את חייו", אמר הרופא

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הצילה את חייו:, בוב וכלבתו קלסי/מערכת וואלה!, צילום מסך

כלבה הצילה את חייו של בעליה בערב השנה החדשה, לאחר שזה מעד ושבר את צווארו במישיגן שבארצות הברית. כאשר יצא בוב, בעליה של הכלבה קלסי מביתו כדי להביא עצים להסקה במרחק מטרים בודדים מפצח ביתו הוא החליק ונותר על הקרקע ללא יכולת לזוז. מאחר והעצים היו קרובים לביתו, הוא לבש בגדים קלים כאשר הטמפרטורה החוץ הייתה 4- מעלות בלבד.

"זעקתי לעזרה אבל השעה הייתה מאוחרת והשכנים גרים רחוק", אמר לכלי תקשורת מקומיים. קלסי, כלבת הגולדן רטריוור בת השש של בוב, הגיעה מיד לעזרתו. "היא נבחה ללא הפסקה ושכבה עליי כדי לחמם אותי, ידעתי שעליי להחליט שאני שורד. בבוקר כבר אבד לי הקול, אבל קלסי המשיכה לנבוח", סיפר ממיטת בית החולים.

כמעט יממה לאחר מכן, שכנו של בוב שמע לבסוף את נביחותיה של הכלבה הנאמנה והזעיק את שירותי החירום, כאשר טמפרטורת גופו צנחה ל-21 מעלות. הרופא שטיפל בבוב, ד"ר חיים קולן הודה לקלסי הכלבה ושיבח את פעולתה. "הופתעתי לגלות שלא נמצאו על בוב כוויות קור, ניתן לומר שבזכות התמדתה של קלסי חייו ניצלו, אף שהוא עומד עדיין לפני שיקום ארוך", אמר.

עוד בוואלה! NEWS:
חברות אמת: כלבו של חסר הבית זינק לאמבולנס וסירב לנטוש אותו במיון
צפו: מאות כלבים השתתפו במרוץ לעידוד אימוץ בעלי חיים במדריד
תיעוד קשה: שלושה גורי כלבים שסובלים מהזנחה נמצאו בראשון לציון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully