וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשות ראש הממשלה: מוזס צפוי להיחקר מחר, יאיר נתניהו ייתן עדות השבוע

14.1.2017 / 17:40

מו"ל ידיעות אחרונות צפוי להיחקר מחר בפעם השלישית ולהתעמת עם ממצאים חדשים בתיק 2000, שעלו בשבוע האחרון מעדויות. במהלך השבוע ייחקר גם נתניהו בפעם השלישית, ואילו בנו יצטרך לתת עדות במסגרת חקירת קשריו עם אנשי העסקים מילצ'ן ופאקר

צלמים זמניים מורשים

מו"ל "ידיעות אחרונות" נוני מוזס צפוי להיחקר מחר (ראשון) בפעם השלישית במשרדי יחידת להב 433 בלוד, במסגרת פרשה 2000. כמו כן, צפוי השבוע להיחקר גם ראש הממשלה בנימין נתניהו העומד במרכז הפרשה. טרם נקבע מועד לחקירתו השלישית של נתניהו, אך היא צפויה לעסוק הן בפרשה הנוכחית - פרשה 2000 - והן בפרשה 1000 שבה הוא חשוד בקבלת טובות הנאה.

לפי החשד, במסגרת פרשה 2000 תיאם נתניהו עם מוזס מהלכים שנועדו לקדם את האינטרסים שלהם לפני הבחירות בשנת 2015 בשתי פגישות שונות שהוקלטו. נתניהו לכאורה הבטיח לקדם את חוק "ישראל היום" לצמצום היומון שאיים על "ידיעות אחרונות", בתמורה לסיקור אוהב בעיתון האחרון.

עוד בנושא:
השר לשעבר אבי גבאי: "נתניהו סיים את דרכו ההיסטורית בממשלה"
"מוזס: 'מה השורה התחתונה?'; נתניהו: 'אפשר לחוקק את זה'"
שרה נתניהו בחקירתה על בקבוקי השמפניה: "חילופי מתנות לגיטימיים"

ארנון נוני מוזס המוציא לאור של קבוצת ידיעות אחרונות, ינואר 2010. מגד גוזני
החוקרים יעמתו אותו עם העדויות שנגבו במהלך השבוע. מוזס/מגד גוזני

החוקרים ינסה לעמת את מוזס במהלך החקירה עם ממצאים חדשים שעלו בשבוע האחרון בפרשה, בין היתר בעדויות שנגבו ממעורבים נוספים. לפי דיווח בחדשות 10 אמש, יתואם מועד לגביית עדות מבעלי "ישראל היום" איש העסקים שלדון אדלסון.

מי שעוד צפוי להיפגש עם חוקרי המשטרה הוא בנו של נתניהו, יאיר. החוקרים מתכוונים לגבות ממנו עדות בקשר לפרשה ה-1000, בין היתר על מערכות היחסים שלו עם שני אנשי העסקים ארנון מילצ'ן וג'יימס פאקר, ששמם נקשר לכאורה בפרשה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
ראש הממשלה בנימין נתניהו נותן הצהרה לאחר נאומו של מזכיר המדינה של ארה"ב ג'ון קרי, 28 בדצמבר 2016. רויטרס
ייחקר בפעם השלישית. נתניהו/רויטרס

הערב צפויים להגיע מאות מפגינים צפויים לצעדה שתחל מול קריית הממשלה בתל אביב ותסתיים בכיכר רבין בעיר, ברקע חשיפת פרטי פרשות 1000 ו-2000. את הצעדה ארגנו צעירי מפלגות מרצ והמחנה הציוני, וצפויות להגיע אליה חברות כנסת מהמחנה הציוני וממרצ ובהן סתיו שפיר, תמר זנדברג, מיכל רוזין, מיכל בירן ורויטל סויד.

"ממשלת נתניהו הורסת כאן כל חלקה טובה. השחיתות והניתוק מהעם שוברים שיאים, גלי הסתה, השיסוי והגזענות יוצאים משליטה, הצעות חוק קיצוניות ולאומניות גוררות את ישראל לבידוד מסוכן, בזמן שכניעה בלתי נסלחת לקיצוניים מובילה את ישראל להרס החזון הציוני", נמסר מהמטה שהוקם לצורך הצעדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully