וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זעם בנורבגיה: ילדים נלקחו לסיור לימודי על שחיטת איילים

במסגרת הסיור סחבו הילדים בני החמש פרוות מדממות בשלג וצפו בפגרי איילים תלויים מעל בריכת דם. תמונות מהסיור גררו ביקורות קשות: "מוודאים שיהיו בינינו פסיכים". מנהל הגן: "זה מציג לילדים את גלגל החיים". התמונות עלולות להיות קשות לצפייה

תלמידי יסודי מבקרים במשחטת איילים, הנינג, נורבגיה, ינואר 2017. AP
תמונה מהסיור שפרסם בית הספר/AP

גן ילדים בנורבגיה עורר זעם במדינה לאחר שלקח ילדים בני חמש לסיור לימודי בחווה שבו חזו כיצד שוחטים ופושטים את עורם של איילים. במסגרת הסיור, סחבו הילדים פרוות מדממות בשלג והשליכו חלקים פנימיים למכל. הגן ספג ביקורת קשה לאחר שפרסם בפייסבוק תמונות מהסיור, וביניהן שמונה ילדים מביטים בפגרי איילים תלויים מעל בריכת דם.

דאג אולב סטואלאן, מנהל הגן הממוקם ליד העיר סטיינקה, 515 ק"מ מצפון לאוסלו הבירה, אמר כי הטיול נועד ללמד את הילדים על חייהם של הילידים שחיים בצפון נורבגיה ולעיתים קרובות עוסקים ברעיית איילים. מאות אלפי איילים מסתובבים חופשיים באזור והם מספקים עבודה עבור אלה החיים באזור הדליל בתושבים.

עוד בוואלה! NEWS:
כשאובמה הציע לביידן הלוואה: החברות הכנה והנדירה של נשיא וסגנו
ארה"ב: ועדת המודיעין של הסנאט תחקור את מעורבות רוסיה בבחירות
לראשונה: חוקרי המתקפות הכימיות בסוריה הטילו אחריות ישירה על אסד

תלמידי יסודי מבקרים במשחטת איילים, הנינג, נורבגיה, ינואר 2017. AP
"לא הפעם הראשונה שעשינו את זה". תמונה מתוך הסיור/AP

לאחר פרסום התמונות ספג הגן ביקורות קשות בפייסבוק. "הגן מוודא שיהיו יותר אנשים פסיכים בינינו", נכתב באחת התגובות. מישהו אחר הוסיף: "אנשים שהורגים חיות אינם רחוקים מהרג בני אדם".

התגובות הקשות לא הרתיעו את מנהל הגן. "זוהי אינה הפעם הראשונה שעשינו את זה", אמר המנהל, שסיפר כי בסיור קודם לקחו את הילדים לראות חזירים נשחטים. לדבריו, ברגע שקיבלו את אישור ההורים, הכינו את הילדים ושוחחו איתם על החווה, לפני הסיור וגם אחריו. "זה מציג לילדים את גלגל החיים. חשוב להראות להם מהיכן מגיע הבשר", אמר והוסיף כי תגובות הילדים לסיורים היו טובות. "אנחנו נעשה את זה שוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully