וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו הבטיח למוזס לפעול לטובתו: "אפשר לחוקק את זה" | כותרות השבת

לפי חדשות 2, ראש הממשלה הוקלט מתאם עם מו"ל "ידיעות אחרונות" מהלך לצמצום כוחו של "ישראל היום". אבו מאזן ביקש מפוטין שיסייע במניעת מעבר שגרירות ארה"ב לירושלים. השר לשעבר אבי גבאי טען כי "נתניהו סיים את דרכו בממשלה". אלו הן כותרות השבת

השר לשעבר אבי גבאי: "נתניהו סיים את דרכו ההיסטורית בממשלה"

השר לשעבר אבי גבאי, שהתפקד לאחרונה למפלגת העבודה, טען היום כי "הליכוד ברח מהמצביעים שלו". לדבריו, באירוע "שבתרבות" בבאר שבע בהנחיית העיתונאי רועי כ"ץ, בהתייחסות לפרשה 2000 שעניינה הקשר בין ראש הממשלה בנימין נתניהו ומו"ל ידיעות אחרונות נוני מוזס, "נתניהו סיים את דרכו ההיסטורית בממשלה, הפרשה עם מוזס היא החמורה ביותר שהייתה לנתניהו. הוא ניהל עם מוזס משא ומתן על התודעה שלנו – קנו ומכרו בכסף את התודעה שלנו".

"הצטרפתי כדי להגיע לעמדת השפעה, אבל עדיין לא החלטתי אם אתמודד לראשות העבודה", הוסיף גבאי.

"מוזס: 'מה השורה התחתונה?'; נתניהו: 'אפשר לחוקק את זה'"

ראש הממשלה בנימין נתניהו קידם בשיחה עם מו"ל "ידיעות אחרונות" נוני מוזס מהלך שיביא לפגיעה בעיתון היומי "ישראל היום", בתמורה לסיקור חיובי בעיתון של מוזס - כך עולה מתמלילי אחת השיחות בין השניים שפורסם אמש בחדשות 2. במסגרת פרשה 2000, נחשד נתניהו כי שוחח עם מוזס על מנת לקבל סיקור חיובי לפני הבחירות בשנת 2015, ובתמורה יקודם חוק "ישראל היום" שיצמצם את פעילותו.

אבו מאזן לפוטין: "עזור לנו למנוע את העברת שגרירות ארה"ב לירושלים"

יו"ר הרשות הפלסטינית, אבו מאזן, ביקש מנשיא רוסיה ולדימיר פוטין לסייע במניעת העברת שגרירות ארצות הברית בישראל מתל אביב לירושלים – כך אמר אתמול בכיר הרשות סאיב עריקאת לסוכנות הידעות הצרפתית. לדברי עריקאת, הוא העביר את המסר מיו"ר הרשות לפוטין במהלך ביקורו במוסקבה, דרך שר החוץ הרוסי סרגיי לברוב.

"במכתב מבקש אבו מאזן מפוטין לעשות ככל שביכולתו בכל הנוגע למידע שיש בידינו על כך שהנשיא הנבחר דונלד טראמפ יעביר את השגרירות לירושלים – דבר שעבורנו הוא קו אדום וסכנה", אמר עריקאת.

לראשונה: חוקרי המתקפות הכימיות בסוריה הטילו אחריות ישירה על אסד

חוקרים בינלאומיים ייחסו לראשונה אחריות ישירה לנשיא סוריה בשאר אסד לשימוש בנשק כימי במלחמת האזרחים – כך נחשף אמש ממסמכים שהגיעו לידי סוכנות הידיעות רויטרס. בחקירה המשותפת של האו"ם והארגון העולמי למניעת הפצת נשק כימי (OPCW) בנושא, יוחסו בעבר רק יחידות צבאיות למתקפות, אך לא נקבו בשמותיהם של מפקדים או גורמים רשמיים. החוקרים הצליחו להרכיב רשימה של אנשים פרטיים המקושרים באופן ישיר לשורת מתקפות פצצות הכלור במדינה בשנים 2014-2015 – בהם אסד, אחיו הצעיר מאהר, ודמויות בכירות נוספות במשטר הסורי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

דיווח: רשת ריגול שפעלה למען ישראל נחשפה באלג'יריה

כוחות הביטחון בגרדאיה שבדרום אלג'יריה חשפו אתמול רשת ריגול שפעלה במדינה עבור ישראל – כך דיווחה רשת הטלוויזיה "אל-מיאדין", המזוהה עם חיזבאללה. על פי הדיווח, רשת הריגול מנתה עשרה בני אדם, בהם אזרחי לוב, מאלי, אתיופיה, ליבריה, ניגריה וקניה. על פי הדיווח, רשת הריגול נתפסה במסגרת מבצע של כוחות הביטחון האלג'יראים, שאיתרו גם אמצעי קשר מתקדמים. עשרת חברי הרשת נעצרו ונמצאים תחת חקירת כוחות הביטחון.

מתה מפצעיה תושבת גינוסר בת 64 שנפגעה מניידת מג"ב בטבריה

רחל זוהר, בת 64 מקיבוץ גינוסר שלחופי הכינרת, מתה היום מפצעיה, שלושה ימים לאחר שנפגעה מניידת של משמר הגבול בעת שחצתה את הכביש ברחוב העמקים שבטבריה. על קיבוצה נפל אבל כבד עם הידיעה על מותה, שהותירה אחריה בעל, ארבעה ילדים ונכדה. טרם נקבע מועד להלווייתה.

לאחר התאונה ביום רביעי, זוהר טופלה בזירה על ידי צוות של מגן דוד אדום והובהלה לבית החולים פוריה בעיר כשהיא במצב קשה. לאחר בדיקה של הצוות הרפואי בבית החולים, התברר כי היא סובלת מפגיעה רב-מערכתית, ומצבה הוחמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully