וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: תאומות מסין שהופרדו בלידתן נפגשו לראשונה

12.1.2017 / 17:27

הכינו את הממחטות, כי את הרגע הזה אתם לא רוצים לפספס: אודרי דואורינג בת העשר, שאומצה כשהייתה תינוקת, ביקשה לחג המולד אחות. היא קיבלה את מבוקשה מהר מהצפוי. סיפור בדקה - הסיפורים הכי מעניינים

מערכת וואלה!

אודרי דואורינג בת עשר מוויסקונסין, לא חשבה שהמשאלה שלה תתגשם כל כך מהר. לחג המולד, היא ביקשה מהוריה דבר אחד: אחות. אודרי נולדה בסין ואומצה על ידי הוריה כשהייתה קטנה. לאחר הבקשה, נברה אימה ג'ניפר במסמכי האימוץ וגילתה שם תמונה בה נראית אודרי יושבת על ברכיה של המטפלת בבית היתומים לצד תינוקת זהה נוספת. כמה חיפושי פייסבוק ושיחות טלפון אחר כך התברר לה שלאודרי יש אחות תאומה שאומצה גם היא על ידי משפחה אמריקנית שמתגוררת בוושינגטון. היא מיהרה ליצור קשר עם ניקול, אמה של האחות האבודה, גרייסי ריינסברי, והשתיים נפגשו לראשונה פנים אל פנים בתכנית הבוקר של רשת ABC. את המפגש המרגש תוכלו לראות בסרטון למעלה.

אחרי המפגש שופע הדמעות והחיבוקים, התאומות שהופרדו בלידתן הבטיחו לשמור על קשר וגילו גם כמה תכונות משותפות: שתיהן סובלות ממום בלב שבגינו נאלצו לעבור ניתוחים, והמאכל האהוב עליהן הוא פסטה ברוטב אלפרדו עם עוף. משהו אומר לנו שעכשיו, שום דבר כבר לא יוכל להפריד ביניהן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully