וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור בדקה | צפו: בעל חנות נשק ירה למוות בשודד חמוש

12.1.2017 / 20:50

בזמן שעובדי החנות הרימו את ידיהם באוויר, ג'ימי גרובר בן ה-64, שלף את נשקו האישי וירה לעבר שני השודדים. אחד מהם מת במקום והשני נמלט מהזירה. צפו ברגע הדרמטי. סיפור בדקה - הסיפורים הכי מעניינים

מערכת וואלה!

ג'ימי גרובר בן ה-64 ממייבלטון ג'ורג'יה שבארצות הברית כנראה ראה כמה סרטי מערבונים בחייו. גרובר, בעל חנות למכירת כלי נשק, ירה למוות בפורץ שניסה לשדוד אותו. שני שודדים רעולי פנים נכנסו לחנותו כשהם חמושים באקדחים, ואיימו על העובדים בחנות, שירו בהם אם לא ישכבו מיד על הקרקע. העובדים הרימו ידיים בכניעה, אולם לא גרובר. הוא עמד בדלפק כשנכנסו השודדים וכשהבין מה קורה, אחז בנשקו האישי, כיוון וירה שני כדורים לעבר אחד מהם.

האיש התמוטט ומת במקום ואילו השודד השני נמלט משם מיד מחשש לחייו. האירוע כולו, שהתרחש בחודש שעבר, תועד במצלמות האבטחה של המקום. גרובר אמר אחר כך לכלי התקשורת המקומיים כי לא הייתה לו ברירה אחרת, אלא לירות. "אני עובד פה כבר שלושים שנה ומעולם לא קרה לי דבר כזה. לא רציתי שזה יקרה, אבל גם אני רוצה ללכת הביתה בסוף יום עבודה". כתבי אישום בפרשה לא הוגשו, והמשטרה עדיין מחפשת אחר השודד השני. איך אומרים? "הקם להורגך השכם להורגו", לא?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully