וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביישוב בו נעצר מנהל בי"ס בחשד לעבירת מין מופתעים: "הוא אדם מוערך"

11.1.2017 / 17:15

המנהל נעצר לאחר תלונה שהגיש אביו של נער בן 12, כפי שנחשף לראשונה בוואלה! NEWS. בשל רגישות הפרשה, הוארך צו איסור הפרסום על שמו וזהותו. ביישוב שבו עובד מתקשים לעכל את הפרשה: "לא רוצים לפגוע בכבודו"

צילום: ג'יליס, עריכה: שמרית גולדשטיין

מעצרו של מנהל בית ספר בצפון, בן 42, החשוד בביצוע מעשה מגונה בנער בן 12 בביתו, הוארך היום (רביעי) בארבעה ימים בבית משפט השלום בקריית שמונה. כפי שנחשף לראשונה בוואלה! NEWS, המנהל נעצר ביום ראשון האחרון לאחר תלונה שהגיש אביו של הנער, שמצא את בנו בבית המשפחה עם המנהל.

בשל רגישות הפרשה, שבמרכזה חשד לעבירות מין שבוצעו לכאורה בנער, החליט בית המשפט להמשיך לנהל את הדיונים בדלתיים סגורות, והאריך את צו איסור הפרסום על שמו וזהותו של החשוד.

עוד בוואלה! NEWS:
נהג משאית הרג שבעה בני אדם בתאונה – ויישלח ל-4 שנות מאסר בלבד
"לא להחזיר לכלוב": בג"ץ הקפיא הליך להשבת אישה לעגינותה
רגע לפני שעד המדינה דיבר: דומרני הסכים לשש שנות מאסר

הארכת מעצר למנהל מהצפון שחשוד במעשים מגונים, בימ"ש השלום קריית שמונה. ינואר 2017. ג'יליס
בית המשפט החליט להמשיך את הדיונים בדלתיים סגורות. החשוד, היום/ג'יליס
רונן יאיר ויראת בנדלק, עורכי דינו של המנהל מהצפון שחשוד במעשים מגונים, בימ"ש השלום קריית שמונה. ינואר 2017. ג'יליס
"מאמינים שבקרוב תתבהר התמונה המלאה". עו"ד בנדלק ויאיר/ג'יליס

ביישוב שבו עובד מנהל בית הספר מתקשים עוד לעכל את דבר מעצרו ואת החשדות המיוחסים לו. "מדובר באדם מוערך מאוד ועטור הישגים חינוכיים", אמר אחד התושבים. "אנשים כל כך מכבדים ומעריכים אותו, עד כדי כך שאף אחד לא התייחס לזה ברשתות החברתיות. הם לא רוצים לפגוע בו ובכבודו, שאותו הוא הרוויח ביושר רב".

תחילתה של הפרשה ביום ראשון בערב, עם הגשת התלונה, שלפיה הוא "הופתע לגלות בביתו גבר זר, עם גרסה מוזרה לשהותו בבית ולמעשיו". האב הזעיק למקום את המשטרה והגבר נעצר. לפי החשד, המנהל יצר קודם לכן קשר טלפוני עם הבן ולאחר מכן בא לפגוש אותו בביתו.

עורכי הדין רונן יאיר ויראת בנדלק המייצגים את החשוד, מסרו ביום שני האחרון כי "בשל צו איסור הפרסום והשלב המוקדם שהחקירה נמצאת בו, לא ניתן להתייחס לנסיבות המקרה. ניתן לומר כי החשוד מכחיש את העבירות המיוחסות לו ואנו מאמינים שבקרוב תתבהר התמונה המלאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully