וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סליחה ששכבתי עם אבא שלך": ההתנצלויות המביכות ביותר שנכתבו על עוגות

16.1.2017 / 9:17

כנראה שהדרך האולטימטיבית להתנצל על טעות כואבת היא להגיש אותה על עוגת שוקולד עם קצפת ועוגיות. מצאנו כמה עוגות שנכתבו עליהן התנצלויות על תקריות סקס מביכות, שאמורות להמתיק את הגלולה המרה - אך עושות בדיוק ההפך. בתיאבון ותחנקו

צילום מסך

שני דברים שיש עליהם קונצנזוס: כולנו עושים טעויות וכולנו אוהבים עוגות. לפעמים אנחנו אוכלים עוגות וזאת הטעות שלנו ולפעמים אנחנו עושים טעויות ומנצלים את אהבתנו האינסופית לעוגות כדי להתנצל עליהן (כי לעיתים התנצלות מעומק הלב פשוט לא מספיקה). התמונות הבאות בהחלט מוכיחות שאין דרך טובה יותר להודות בטעויות מביכות שקרו בחדר המיטות - מלבד בתור ציפוי על עוגה טעימה (וגם על זה אנחנו לא בטוחים).

אז הנה לפניכם 15 "עוגות התנצלות" עם כיתובים מביכים על אירועי סקס שיצאו משליטה. מ"סליחה ששכבתי עם אמא שלך" ל-"סליחה שהשפרצתי לך זרע לעין", תמצאו ברשימה המביכה התנצלויות לבן/ת הזוג על דברים שקרו בזמן הסקס או אחריו, התנצלויות בפני אנשים שקצת פחות ישמחו לשמוע מי היה הפרטנר שלכם באותו ערב, התנצלות לשכנים על הרעש והתנצלות אחת שהיו צריכים לדווח עליה למשטרה. אנחנו מניחים שלא כל הנמענים מיהרו לסלוח, אך בטוחים שלפחות היה להם טעים.

עוד ב"אסור לפספס":

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully