וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלב אנטארקטיקה הקפואה נמצאו מדרגות - ואיש לא יודע לאן הן מובילות

19.1.2017 / 6:20

תמונת לוויין ביזארית חושפת גרם מדרגות ענק המוביל לצלע הר מושלג באנטארקטיקה. ברשת מתנהל ויכוח האם מדובר במעשי ידי אדם, בעקבות של עב"מים או בהוכחה לקיומה של היבשת האבודה אטלנטיס

צילום מסך

חובבי הקונספירציות, זה בשבילכם: תמונת לוויין ביזארית חשפה באנטארקטיקה גרם מדרגות באמצע שום מקום, שמובילו להר מושלג . המראה יוצא הדופן הזה עורר ויכוח ברשת - האם מדובר בפירמידה עתיקה, עקבות של בעלי חיים או עב"מים, פתחי אוורור עבור מושבה תת קרקעית ענקית, הוכחה לקיומו של היבשת האגדית אטלנטיס או עבודת פוטושופ פשוטה. כך או כך, הרשת סוערת כמעט כמו מזג האוויר באנטארקטיקה.

מדרגות מסתוריות באנטרקטיקה. צילום מסך
אז אטלנטיס הייתה כל הזמן הזה באנטארקטיקה?/צילום מסך

עוד ב"אסור לפספס":

עוד באותו נושא

"הפתעה גדולה": החור בשכבת האוזון מעל לאנטרקטיקה החל להתכווץ

לכתבה המלאה

חובב הקונספירציות גלוקנר מ-SecureTeam 10, פרסם את התמונה לצד הסבר קצר שלו למראה הנדיר הזה. "אני לא מאמין שאלו באמת מדרגות, אבל לדעתי הן בנויות באופן מושלם מדי כדי להיות תוצר של הטבע". הוא הוסיף: "באופן מפתיע, זה לא נראה כמו שום דבר שקשור לנוף סביבו, הוא מופיע רק בנקודה אחת על שטח של 100 קילומטרים". אנשים אחרים סבורים שניתן לראות בתמונה עוד שני סטים של מדרגות מתחת לשכבות השלג. עד כה לא נמצאה תשובה מבוססת, אך אנחנו סומכים עליכם שתצליחו לפענח את התעלומה. נכון?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully