וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוסיה מכחישה כי יש לה מידע רגיש על טראמפ: "שטויות מוחלטות"

11.1.2017 / 11:40

דובר הקרמלין אמר כי הדיווחים שלפיהם ראשי המודיעין בארה"ב הציגו לנשיא הנבחר מסמך ובו חומר בעייתי עליו הם "הונאה". לדבריו, זה צעד נוסף בניסיון להזיק ליחסים בין המדינות

צילום: CNN, עריכה: שמרית גולדשטיין

רוסיה הכחישה היום (רביעי) את הדיווחים שלפיהם היא מחזיקה במידע רגיש על נשיא ארצות הברית הנבחר דונלד טראמפ. בקרמלין כינו זאת "שטויות מוחלטות" וטענו כי המסמך הרגיש שהוצג לטראמפ "מזויף". גם הנשיא הנבחר אמר דברים דומים הלילה. " אלו חדשות מזויפות - ציד מכשפות פוליטי מוחלט", כתב בחשבון הטוויטר שלו.

דובר הקרמלין דימיטרי פסקוב, שענה לשאלות כתבים בשיחת ועידה, אמר כי מדובר במתיחה שנועדה לפגוע ביחסים בין ארצות הברית לרוסיה. הוא גם הכחיש כי למוסקבה יש חומר שכזה על הילרי קלינטון, המועמדת הדמוקרטית שהפסידה לטראמפ בבחירות בנובמבר. "חייבים לכך במידה מסוימת של הומור, אבל גם יש לך צד רע. ההיסטריה מופצת כדי לשמר את ציד המכשפות הפוליטי", אמר פסקוב.

שני גורמים אמריקניים אמרו אתמול כי ראשי ארבע סוכנויות מודיעין - ראש קהילת המודיעין ג'יימס קלאפר, ראש סוכנות הביון המרכזית (CIA) ג'ון ברנן, ראש הבולשת הפדרלית (FBI)ג'יימס קומי וראש הסוכנות לביטחון לאומי (NSA) מייק רוג'רס - הציגו לטראמפ מסמכים מסווגים, שכוללים טענות שהמודיעין הרוסי אסף מידע רגיש עליו.

אתר "באזפיד" דיווח כי המידע כולל תיעוד מביך של טראמפ בעת ששהה במלון "ריץ קרלטון" במוסקבה עם נערות ליווי. ה-FBI חוקר את אמינות ודיוק המידע שנאסף על ידי סוכן לשעבר של סוכנות המודיעין של בריטניה, שמבוסס בעיקר על גורמים רוסיים.

לקריאה נוספת בנושא
דיווח: האקרים וסוכנים רוסים מחזיקים במידע רגיש על טראמפ
הנקמה נמשכת: ארה"ב הטילה סנקציות על מקורב לפוטין ובכירים אחרים

נשיא ארצות הברית הנבחר דונלד טראמפ, 21 בדצמבר 2016. רויטרס
ברוסיה מכחישים כי בידיהם מידע רגיש עליו. טראמפ/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully