וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סניגורו של אזריה על הפגישה בין צה"ל והמשפחה: "חמור, כמו ווטרגייט"

בריאיון לאולפן וואלה! NEWS אמר עו"ד אייל בסרגליק כי הפרסום שלפיו יזם מח"ט כפיר פגישה לילית עם המשפחה מצביע על "שיבוש הליכי משפט ברמה החמורה ביותר". לדבריו, מטרת צה"ל לשכנע אותם לוותר על ערעור שעשוי להתקבל

ראיון לאולפן וואלה עם עו"ד אייל בסרגליק על המכתב שכתב/צילום: ניב אהרונסון, עריכה: ניר חן.

עורך דינו של אלאור אזריה, אייל בסרגליק, התייחס היום בריאיון באולפן וואלה! NEWS לפרסום בחדשות 2 לפיו התקיימה פגישת תיווך לילית בין צה"ל למשפחת אזריה. על פי הפרסום, בפגישה ביקש מח"ט כפיר, אל"מ גיא חזות, מאביו של אזריה "להוריד פרופיל תקשורתי ולשקול שלא לערער על ההרשעה", וכן להחליף את עורכי דינם הפרטיים בסניגורים צבאיים.

"אני מכיר את מדינת ישראל כמדינה שומרת חוק", אמר בסרגליק. "אני כבר 12 וחצי שנים בתחום הפלילי, ובכזאת התנהלות אנחנו מעולם לא נתקלנו. עו"ד אילן כץ, שותפי בתיק, היה סגן פצ"ר וגם הוא לא נתקל בכזאת התנהלות", הוסיף. לדבריו, הצבא הציע למשפחה לשקול לוותר על הערעור מכיוון שהם מניחים שהוא יתקבל, שכן "למרות התשבוחות כלפי פסק הדין, הוא מתעלם מכל הריאיות המזכות בתיק". בסרגליק הוסיף כי הזדעזע גם מעצם קיום הפגישה בין המשפחה ובין המח"ט, "שלא טרח להיפגש עם המשפחה במשך עשרה חודשים". לדבריו, הדבר מהווה שיבוש הליכי משפט לכאורה.

"מה שנעשה פה הוא מהמשטרים החשוכים ביותר", אמר. "לפנות למשפחה ולהציע להם הצעות, להיפגש איתם באישון לילה זה שיבוש הליכי משפט ברמה החמורה ביותר. במונחים של בתי משפט זה כמו פרשת ווטרגייט", הוסיף.

עוד בנושא:
ס?מ?ל, לא ס?מ?ל: פרשת אלאור אזריה הייתה יכולה להסתיים בשקט
אלוף פיקוד דרום: "אזריה עבר עבירה פלילית, לא מתפשרים על ערכים"
ריבלין על בקשת החנינה של רגב: "מטפלים רק בבקשות מקרובי אזריה"

אלאור אזריה ועורך דין בסרגליק – בכניסה לבית המשפט ביפו. אור רביד באמצעות וואווי, מערכת וואלה! NEWS
הזדעזע מקיום הפגישה. עו"ד בסרגליק עם אלאור אזריה/מערכת וואלה! NEWS, אור רביד באמצעות וואווי

מדובר צה"ל נמסר בתגובה כי לא יפרט את תוכן הפגישה שהתקיימה בין משפחתו של סמל אלאור אזריה ומפקדו, אך כי הוא "מכחיש את הפרסום השגוי בחדשות 2 כאילו הוצעה הצעה באשר להקלה בעונש או ביחס לערעור או כהתערבות אחרת כלשהי בהליך המשפטי".

עוד מסר: "דובר צה"ל מבקש להדגיש כי סמל אלאור אזריה זכאי להליך משפטי נקי וחף מלחצים ומטופל על ידי מפקדיו באופן שוטף כמו כל חיילי צה"ל. נציין כי סמל אלאור אזריה זכה לתנאים ראוים ואף מעבר לכך במהלך החודשים בהם שהה במעצר פתוח במחנה צבאי. מטרת הפגישה היתה לבחון האם נדרש סיוע כלשהו למשפחה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אלאור אזריה עם הוריו צ'רלי ואושרה אזריה, בית הדין הצבאי ביפו. 26 באוקטובר 2016. מגד גוזני
"מטרת הפגישה הייתה לסייע להם". משפחת אזריה בבית הדין/מגד גוזני

מועד דיון הטיונים לעונשו של אלאור אזריה יידחה ל-24 בינואר לבקשת באי כוחו של הנאשם. ההחלטה התקבלה היום (רביעי) בידי בית הדין הצבאי, בהיעדר התנגדות מצד התביעה הצדדית. אמש פורסם כי סנגוריו של אזריה פנו לבית הדין הצבאי שבקריה בבקשה לדחות את הדיון בטיעונים לעונש, שנקבעו ליום ראשון. בבקשתם טענו הסנגורים כי הם זקוקים לזמן נוסף על מנת לאתר את עדי האופי ולהכינם. ממכתבם עולה כי בניגוד לנהוג, הם מתכוונים להביא מספר גדול יחסית של עדים. לרוב, בית הדין מקפיד על קונקרטיות ולא מאפשר להגזים במספר רב של עדים שחוזרים על אותם הטיעונים.

בתגובת התביעה למכתב נרמז כי איכות שירותו והצטיינותו של אזריה עשויות לעמוד לזכותו במכלול השיקולים לגזר הדין שיוטל עליו. התובע הצבאי סגן-אלוף (במיל') נדב ויסמן כתב כי "העדויות שהובאו בפני בית הדין", בין היתר של מפקדיו של אזריה, "מוכיחות שעד לביצוע העבירה הנאשם הצטייר כצעיר חיובי וכחייל קרבי מצטיין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully