וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור בדקה: שערוריית המין שסיבכה את המגיש הבכיר של FOX NEWS

11.1.2017 / 10:53

ביל אוריילי חשוד בהטרדה מינית של מגישה ברשת בשם ג'ולייט האדי. מסמכים שהגיעו לידי ה"ניו יורק טיימס" חשפו כי הרשת השתיקה את המקרה, ושילמה למתלוננת סכום כסף גדול. סיפור בדקה - הסיפורים הכי מעניינים

מערכת וואלה!

רשת FOX NEWS עדיין לא הספיקה להתאושש מסקנדל רוג'ר איילס וההטרדות המיניות, ומעזיבתה של המגישה הבכירה מייגן קלי אל המתחרים ב-NBC, וכבר בכיר נוסף ברשת חשוד במעשים דומים: מסמכים שנחשפו ב"ניו יורק טיימס" מגלים כי הרשת השתיקה תביעה על הטרדה מינית גם נגד המגיש הבכיר ביל אוריילי. המגישה ג'ולייט האדי טענה כי בשנת 2011 אוריילי הטריד אותה מינית. לטענתה, לאחר שלא נענתה לניסיונותיו לקיים עמה קשר מיני, פעל אוריילי לחבל בקריירה שלה.

לפי מכתב שהגישו לרשת FOX NEWS עורכי דינה של האדי, אוריילי נהג להתקשר אליה פעמים רבות, הזמין אותה לביתו בלונג איילנד, ניסה לנשק אותה בניגוד לרצונה ובמקרה אחר הזמין אותה לחדרו במלון בטענת שווא, ופתח לה את הדלת כשהוא לבוש בתחתונים בלבד. בתמורה לשתיקתה ולהבטחה שלא תתבע את הרשת ואת אוריילי, שולם להאדי סכום בן שש ספרות. אוריילי והרשת מכחישים את הטענות, אבל לאחר כמה מגישות שחשפו שורה של הטרדות מיניות ברשת, אולי זה הזמן לעשות בדק בית רציני יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully