וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור בדקה: שלט פרסומת ש"משתעל" ליד מעשנים הפך ויראלי בשבדיה

10.1.2017 / 12:41

קמפיין חדש בשבדיה מנסה להלחם בתופעה של עישון סיגריות בציבור. האמצעי: שלט רחוב ש"משתעל" בכל פעם שאדם מעשן עובר לידו. האם זה היה אפקטיבי? סיפור בדקה - הסיפורים הכי מעניינים

מערכת וואלה!

ארגוני הבריאות מנסים כבר שנים להזהיר אנשים מפני הסכנות שבעישון סיגריות. למרות הקמפיינים הגדולים, התמונות המבעיתות של הנזקים שגורם העישון וכל המידע המחקרי שיש בנושא, יש כאלה שעדיין מחזיקים בהרגל המגונה. הנה עוד ניסיון מעניין להילחם בתופעה, והוא מגיע משוודיה, שם בית מרקחת מקומית העמיד שלט אלקטרוני ועליו תמונה של גבר נאה. השלט צויד בחיישנים המזהים עשן סיגריות, ובכל פעם שאדם מעשן עבר לידו, הגבר שבתמונה השתעל. עוברי אורח רבים שעישנו ליד השלט הורידו מיד את הסיגריה.

המסר העיקרי, לדברי בית המרקחת: פתחו את השנה החדשה עם החלטה לחיות את חייכם בצורה בריאה יותר ונטולת עשן. הסרטון צבר כבר מאות אלפי צפיות ברשת - בעיקר בעמוד הפייסבוק של החברה - וגם לא מעט תגובות נלהבות שחשבו שמדובר במהלך שיווקי מקורי. מנגד, היו גם גולשים שהיו סקפטיים יותר וטענו שלא בטוח שזה יגרום למעשנים להפסיק באמת. אנחנו עם הסקפטיים - האם מה שלא הצליחו לעשות תמונות של ריאות מפוחמות יעשה בחור משתעל?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully