וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: כיצד נוצרו העננים הללו שתועדו בשמי אוסטרליה?

10.1.2017 / 12:36

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

מאז התקבלה במועצת הביטחון ההחלטה הקובעת כי ההתנחלויות אינן חוקיות, חל זינוק של עשרות אחוזים במספר התקריות האלימות בשטחים. העלייה הדרמטית, שחלה בעיקר ביידויי אבנים, נרשמה בשבוע האחרון של דצמבר ובשבוע הראשון של ינואר. במערכת הביטחון מייחסים את העלייה בהפרות הסדר לתקופת הבחינות בבתי הספר התיכוניים הפלסטיניים, אך מכירים בכך שהמספרים גבוהים גם לעומת תקופת הבחינות של השנה שעברה.

על פי הנתונים בישראל, בספטמבר 2016 נרשמו 346 אירועי יידוי אבנים, באוקטובר 375, בנובמבר 420 ובדצמבר 344. בסופו של דצמבר נרשמו רוב האירועים, ורק בשבוע הראשון של ינואר דווח על 169 יידויי אבנים. אם מספר האירועים שהתרחש בשבוע האחרון ימשיך באותו הקצב, במהלך ינואר כולו צפויים כ-700 יידויי אבנים.

הדס אייש, בת 60 מקריית טבעון, היא התיירת הישראלית שנהרגה במהלך שיט בגואטמלה. אייש טיילה במדינה במסגרת מסע של "מלכת המדבר". משרד החוץ אישר את דבר מותה.

איש העסקים ג'קי בן זקן הגיע היום לבית המשפט על מנת להעיד במשפט של איש העסקים אברהם נניקשווילי בפרשת השוחד נגד השר לשעבר בנימין בן אליעזר. בן זקן מרצה 26 חודשי מאסר לאחר שהורשע בהרצת מניות.

תמונות שצולמו במהלך טיסה בשמי אוסטרליה השאירו את הגולשים חלוקים: מחד, חובבי מזג האוויר שהסבירו שמדובר בתופעה בשם ענני גלים שמתרחשת כאשר אוויר חם נדחס למעלה מעל שרשרת גבעות, ומנגד חובבי הקונספירציות שטענו כי חברת התעופה לוקחת חלק בניסויים כימיים.

תחזית מזג האוויר: היום תחול התחממות קלה. מחר - ללא שינוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully