וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העולם בדרך לאסון והעשור הקרוב יהיה קודר - יש הוכחה מתמטית

15.1.2017 / 6:39

הפרופסור פיטר טורצ'ין, שמלמד אקולוגיה ומתמטיקה באוניברסיטה, מחזיק במודל מתמטי שמאפשר לו לחזות מה יקרה בעתיד. לטענתו, בעשור הבא חוסר היציבות החברתית וה"אלימות הפוליטית" תגיע לשיא

איך יגיע סוף העולם? יש כמה אפשרויות/מערכת וואלה! News. בימוי וקריינות: אביב אברמוביץ'

תחילת שנה חדשה תמיד מביאה איתה שלל תחזיות על שצפוי לנו בעתיד, אולם התחזית שמיד נביא לכם לא קשורה דווקא ב-2017 כי אם לעשור הבא - והיא קודרת למדי.

הפרופסור פיטר טורצ'ין, שמלמד אקולוגיה ומתמטיקה באוניברסיטת קונטיקט, חוזה כי גל של חוסר יציבות חברתית ו"אלימות פוליטית" יכה בעולם, וכי חוסר היציבות הפוליטית בכדור הארץ "תגיע לשיא חדש".

טורצ'ין עובד על התחזיות שלו באמצעות מודל מתמטי שנקרא "קליודינמיקס", המבוסס על ההיסטוריה הרחוקה ומסוגל, לטענתו, לחזות כל טרנד עתידי - כן, גם את דונלד טראמפ. בערך.

עוד בנושא:

צרות לטראמפ ו"מלחמה חמה": התחזיות של נוסטרדמוס ל-2017
נבואה חדשה: כדור הארץ יושמד באוקטובר 2017 - והעשירים כבר בונים לעצמם בונקרים

נושא: נשיא ארצות הברית הנבחר דונלד טראמפ בנאום גרנד ראפידס במישיגן, 9 בדצמבר 2016. רויטרס
זו רק ההתחלה. טראמפ/רויטרס

"הבחירות האחרונות הוכיחו, לצערי, את התחזית שלי", אמר טורצ'ין. "אנחנו על הדרך הבטוחה לחוסר יציבות שתגיע לשיא בעשור הבא. המודל לא חזה שטראמפ ייבחר, אבל הוא כן חזה עליה בחוסר היציבות החברתית והפוליטית, ואם לא נעשה משהו, העליה הזאת תימשך".

טורצ'ין טוען כי המרחק בין עשירים ועניים רק יילך ויגדל בשנים הקרובות ותנאי המחיה של רוב האנשים יהפכו פחות מוצלחים, אך למרות זאת הוא מאמין שלא הכל אבוד: "הנפילה הזאת לא בלתי ניתנת למניעה. אפשר למנוע את הרע ביותר, אולי בכך שנעבור לדרך קצת פחות הרסנית, אולי בכך שנתכנן מחדש את כל המסלול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully