וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל העולם גינה את הפיגוע - אך "מגן ישראל" העדיף לתקוף את הוליווד

9.1.2017 / 15:25

טראמפ, המציג את עצמו כמי שישפר את היחסים עם ירושלים אחרי המשברים עם ממשל אובמה, לא התייחס ולו בתו אחד לפיגוע הדריסה בירושלים. במקום זאת, הוא עשה את הדבר האהוב עליו והתנגח במבקריו

צילום: רוני כנפו ודו"צ, עריכה: שמרית גולדשטיין

מנהיגים ושרים מכל רחבי העולם גינו אתמול את פיגוע הדריסה בירושלים, שבו נהרגו ארבעה חיילים, אך איש בולט אחד נעדר מקבוצה זו - דונלד טראמפ, שבעוד פחות משבועיים ייכנס לבית הלבן ויפוך לנשיא ארצות הברית. טראמפ, המרבה להציג את עצמו כמי ש"יגן על ישראל" עם תום ממשלו של ברק אובמה - שאותו הוא מאשים בנטישת ישראל - כלל לא התייחס לאירוע והתמקד בפעולה האהובה עליו - תקיפת מבקריו בטוויטר.

את השעות האחרונות הקדיש הנשיא הנבחר לשחקנית מריל סטריפ, שתקפה אותו בחריפות במהלך נאומה בטקס חלוקת פרסי "גלובוס הזהב". השחקנית המעוטרת, שקיבלה הלילה פרס על מפעל חיים, לא הזכירה את הנשיא הנבחר בדבריה המרגשים, אך לא הותירה מקום לספק כששיבחה את המהגרים בחברה האמריקנית וגינתה חיקוי של כתב נכה של ניו יורק טיימס בידי טראמפ.

"מריל סטריפה היא אחת השחקניות המוערכות יתר על המידה בהוליווד", כתב טראמפ בטוויטר. "היא לא מכירה אותי, אבל תקפה אותי אמש בגלובוס הזהב. היא מלכחת פנכה של הילרי, שהפסידה בגדול. בפעם המאה, מעולם לא 'זלזלתי' בעיתונאי נכה (לעולם לא הייתי עושה זאת). רק הראיתי לו מה זה לזחול על ארבע, כשהוא עיוות סיפור שלו מלפני 16 שנה כדי להוציא אותי רע. עוד דוגמה לכך שהתקשורת מאוד לא הוגנת!".

לקריאה נוספת בנושא
טראמפ: "מריל סטריפ מוערכת יותר מדי"
הפלסטינים על העברת השגרירות: "הכרזת מלחמה"; קרי: "תוביל לפיצוץ"

טראמפ נגד סטריפ

חוץ מסטריפ, טראמפ תקף גם את התקשורת, כהרגלו, בין היתר על דיווחיה כי מקסיקו לא תשלם על החומה שהוא מתכנן לבנות בגבול, ועל כך שרשת NBC קיבלה לידיה את דוח סוכנויות המודיעין על כך שרוסיה אחראית למתקפות הסייבר נגד המפלגה הדמוקרטית. שום תו לא הוקדש לגינוי הפיגוע, כפי שהוא נוטה לעשות אחרי אירועי טרור באירופה.

גינויים חרפים נשמעו מצד סגן הנשיא היוצא ג'ו ביידן, השגריר דן שפירו ומחלקת המדינה, כולם יתחלפו בקרוב בידי אנשי הצוות של טראמפ. גם הם נותרו דוממים. עוד גינו מדינות רבות באיחוד האירופי - בהן שרת החוץ של שבדיה מרגוט וולסטורם שהואשמה לא פעם על ידי הממשלה בירושלים באנטישמיות בשל ביקורתה על הסכסוך, נשיא רוסיה ולדימיר פוטין, ראש ממשלת קנדה ג'סטין טרודו וגם ראש ממשלת טורקיה בינלאי יילדרים.

גינוי של השגריר שפירו

גינוי של מחלקת המדינה האמריקנית

גינוי של שרת החוץ של שבדיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully