וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור בדקה: הצעירה שגילתה שיש לה כפילות בכל רחבי ארה"ב

9.1.2017 / 11:00

סנטנה גוטיירז הלכה יום אחד בקניון ולפתע פגשה בנערה שנראית בדיוק כמוה. השתיים הצטלמו והעלו את התמונה המשעשעת לטוויטר. ואז הגיעה עוד מישהי שנראית כמותן. ואז עוד אחת. סיפור בדקה - הסיפורים הכי מעניינים

מערכת וואלה!

בספטמבר האחרון הלכה סנטנה גוטיירז בת ה-17 מלאס וגאס להנאתה בקניון בסאן דייגו, כשלפתע עצרה אותה נערה אחרת וביקשה ממנה לתרום לקרן למען ילדים נזקקים. אלא שגוטיירז לא הצליחה להקשיב למילה מדבריה, כיוון שכל מה שהיא הייתה יכולה לחשוב עליו היה העובדה שהנערה נראית בדיוק כמוה.

הנערה השנייה, איזובל, חשבה את אותו הדבר בדיוק. השתיים הצטלמו והעלו את התמונה לטוויטר, שם היא צברה במהרה כ-20 אלף שיתופים. גוטיירז אמרה לאחר מכן כי "יד הגורל" היא שהפגישה ביניהן, כיוון שהקניון בו נפגשו הוא לא הקרוב ביותר לביתה, וכאשר איזובל ניגשה אליה היא מיהרה וכמעט לא עצרה. הסיפור החמוד הזה היה מסתיים בתמונה משעשעת, אלא שהשבוע, פנתה משתמשת נוספת בטוויטר לגוטיירז, ושיתפה איתה תמונה של חברתה, שנראית גם היא בדיוק כמוה. לא עבר זמן רב, ותמונה נוספת הועלתה לרשת והצטרפה למעגל הכפילות. גוטיירז אמרה שפנתה להוריה, במקרה שהם רוצים לספר לה משהו, אבל הם אמרו שמדובר במקריות. בינתיים, היא מנסה ליצור קשר עם כל הכפילות, לתמונה משותפת בלתי נשכחת שתלהיב את הגולשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully