וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור בדקה | צפו בתרגיל שהשתבש: הקוסם שניסה לעצור קליע בין שיניו

9.1.2017 / 10:30

דיוויד בליין ידוע בפעלולים המסוכנים שלו, אולם נראה שהפעם הוא הלך רחוק מדי. פעלול בו הוא מנסה לעצור קליע שנורה מרובה באמצעות פיו, השתבש וגרם לו להאמין שהוא מת. סיפור בדקה - הסיפורים הכי מעניינים

מערכת וואלה!

הקוסם הידוע דיוויד בליין כבר חשב שהפעם הוא הלך רחוק מדי. בחודש נובמבר האחרון, ניסה בליין לתפוס קליע שנורה מרובה באמצעות הפה שלו. הקוסם ביצע את הפעלול באולם מיוחד בלאס וגאס, כהכנה לסבב ההופעות העולמי שלו. הוא החזיק כוסית מתכת בפיו וכיסה את שיניו במגן מיוחד בניסיון לתפוס את הקליע מבלי להיפגע. הוא חיבר חוט להדק הרובה כדי שיוכל לשלוט בירייה, וביקש מאדם אחר לכוון אותו כך שיעמוד עם פיו בדיוק מול הקנה.

בליין משך בחוט, וברגע הפגיעה, מגן השיניים שבפיו התנפץ והכוסית שהייתה אמורה לתפוס את הקליע, עפה לתוך הגרון שלו כתוצאה מההדף. בליין סיפר כי כאשר הקליע פגע הוא שמע צלצול חזק באוזניים וחש את הפגיעה בקצה הגרון. "חשבתי שאני מת", אמר בליין לאחר האירוע והוסיף כי רק כאשר חש כאב הוא התעשת והבין כי שרד את הפגיעה. חבריו של הקוסם מסרבים מאז לשתף איתו פעולה בפעלול המסוכן, אולם הוא עדיין נחוש להופיע איתו בסבב ההופעות העולמי הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully