וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אף אחד לא מצליח לזהות מי מהבנות היא בעצם האמא

10.1.2017 / 8:14

אם ושתי בנותיה מבלבלות את כולם בדימיון הבלתי יאמן ביניהן (ובחיבתן למכוניות יוקרה ומסיבות). האם תצליחו לזהות מי מהן היא האמא ובת כמה היא? ומה תענו לשאלה ש האמא: "אין לכם משהו חשוב יותר לדבר עליו מאשר על אמא ובנות עם עיניים ושיער זהה?"

צילום מסך

נטלי, יסמין וטמיקה וורדל דומות אחת לשנייה באופן די מפתיע, ולא רק בגלל שהן חולקות את אותם הגנים - אלא דווקא בגלל שאחת מהן היא בכלל האמא של שתי האחרות - והסיכוי לזהות מי היא מי כמעט אפסי. נסו את מזלכם:

אם חשבתם שהאמא היא הימנית בשמלה הסגולה - טעיתם. האמא היא השמאלית ביותר ושמה נטלי וורדל. לא תאמינו, אבל היא בת 45, כשבנותיה רק בנות 21 ו-19 (יסמין מימין וטמיקה במרכז). שוק, אה?

גברת וורדל ובנותיה חובבות מכוניות יוקרה ובשבת ישתתפו בפסטיבל מכוניות בקנברה במטרה לזכות בתואר "מיס סאמרנטס". נטלי כל כך דומה לבנותיה, יסמין וטמיקה, שרבים מתבלבלים וחושבים שהן אחיות. הן גם עושות הכל ביחד, מלצאת לשופינג ומסעדות ועד לפאבים ומסיבות. נטלי לא מתביישת בגנים שניחנה בהן ובנותיה, בניגוד לבנות אחרות בגילן, מאוד נהנות לבלות עם אמן ומודות שהיא החברה הכי טובה שלהן.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

נטלי בת ה-45 משמאל ובתה יסמין בת ה-21

נטלי נשואה באושר לברנדן ויש להם יש בת נוספת - שלא מתעניינת במכוניות. היא הכירה את ברנדן כשעצרה להתרשם מהרכב היוקרתי שלו לפני יותר משני עשורים. הזמן שעבר לא השפיע הרבה על המראה הצעיר של נטלי, ובראיון לדייל מייל" האוסטרלי היא זוקפת את הלוק שלה לזכות "הגנים המצוינים" שלה. "כל הזמן אנשים שואלים אם אנחנו אחיות. מדי פעם חושבים שיסמין היא אמא שלי בגלל שהיא גבוהה ואני נמוכה מאוד", סיפרה האמא, "אני מניחה שזו מחמאה בשבילי, אבל יש כאלה שיגידו שאני מנסה להתחקות אחריהן. אני לא חושבת ככה. היה לי שיער בלונדיני ארוך מאז שהייתי בת 15. זו רק גנטיקה. זה מצחיק אותי כשאחת מהבנות שלי קוראת לי 'אמא' וכולם מסתובבים ומנסים להבין למי היא מדברת".

נטלי ויסמין בפסטיבל מכוניות

גברת וונדל בטוחה שחיבתן למכוניות יוקרה מאחדת את בני המשפחה, "שמתי לב שחברות שלי שלא בקטע של מכוניות רבות הרבה עם הבעלים שלהן", היא אמרה, "לדעתי האהבה המשותפת שלנו מקרבת אותנו כמשפחה. זה מדהים".

משפחת וונדל עלתה לכותרות מהר מאוד בזכות סיפורן היוצא דופן, ונטלי לא ציפתה לזה. בפוסט שפרסמה בפייסבוק כתבה: "אני מצטערת חברים שפוצצתי לכם את הפיד עם כל הכתבות עליי. לעזאזל, אין להם משהו חשוב יותר לדבר עליו מאשר על אמא ובנות עם עיניים ושיער זהה? זה יצא מכלל שליטה. כנראה שהיה שבוע חלש לחדשות חשובות יותר (סמיילי צוחק). אם הם רק ידעו את האמת על החיים שלי. למעשה, אני די משעממת והשתתפתי בסה"כ ב-3 פסטיבלים כל חיי".

  • עוד באותו נושא:
  • מכוניות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully