וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריבלין בצל סערת הרשעת אזריה: "יש מחלוקות - אבל כולנו צה"ל"

6.1.2017 / 13:46

הנשיא ביקש לגשר על המחלוקות שהתגלעו לאחר הכרעת הדין במשפט החייל היורה, כשהגיע לביקור תנחומים אצל משפחתו של רס"ן חגי בן ארי. לפתחו של הנשיא תעמוד בקשת החנינה באם תוגש לאחר המשפט, אך הוא הבהיר: "הבקשה תידון על פי הנוהל המקובל"

כתבתה של הילה קובו, עורך וידאו: רן צימט, צילום: יותם רונן, ניב אהרונסון

"יש בינינו מחלוקות", מטבען שהן קשות ביותר ונוקבות, אבל צה"ל הוא לא רק הצבא של כולנו, צה"ל הוא כולנו". כך אמר הבוקר (שישי) הנשיא ראובן ריבלין בביקור תנחומים אצל משפחתו של רס"ן חגי בן ארי במושב נוב שברמת הגולן. בצל אירועי השבוע והרשעת אלאור אזריה בהריגת מחבל, אמר הנשיא כי "צה"ל הוא החילוניים והדתיים, הוא הערבים, הבדואים, הדרוזים והצ'רקסים. הוא יישאר כזה, אין לי ספק בכך".

ריבלין הוסיף כי "המפקדים המובילים את הצבא של כולנו הם מקור השראה וגאווה, ואני יודע שאנחנו נמשיך ונשמור עליהם כדי שהם יוכלו לשמור עלינו". לבני משפחת בן ארי אמר כי "אתם מקור גאווה וכוח, היכרות איתכם היא היכרות מסוימת עם חגי. היא חלון אל הנפש של גיבור חיל, אל שורש הקיום שלנו פה בארץ ישראל".

עוד בוואלה! NEWS:
"למען עתיד טוב יותר": נחמה ריבלין השיקה קמפיין להעצמת ילדות
רמי נפצע קשה בפיגוע בברלין שבו נרצחה אשתו: "תכננו כבר את הטיול הבא"
משנה כיוון: כדי להכריע את דאעש - מצרים מתקרבת לחמאס

הנשיא הדגיש כי "כל חלל שנפער עם לכתו של לוחם, הוא חלל בלב כולנו, והלב נשבר מול אובדן של מפקד שכזה. חגי היה תפארת בחורינו, ויחד עם המדינה כולה ליווינו אתכם בתום המסע הקשה שעברתם לצדו מאז הפציעה בקרב. אנחנו כאן כדי להמשיך וללוות ככל שתאפשרו לנו=", אמר הנשיא בבית הוריו של חגי – חני ויוני, שם פגש גם את אלמנתו מוריה, את ילדיו ואת אחיו. בן ארי נפטר השבוע, מהפצועים הקשים ביותר במבצע "צוק איתן".

הנשיא ריבלין כבר התייחס השבוע להרשעתו של החייל היורה, כשהובהר בהודעה מבית הנשיא כי לאור הקריאות לחנינה, "על פי הנוהל המקובל ביחס לכל בקשות החנינה לגבי נדון כזה או אחר, בקשת חנינה מטופלת כאשר היא מוגשת על ידי הנדון בעצמו, בא כוחו או קרוב משפחתו מדרגה ראשונה, לאחר מתן פסק דין חלוט".

"לאור האמור", הדגיש, "גם בעניינו של החייל אלאור אזריה, בהינתן מצב בו תוגש בקשת חנינה, היא תידון על ידי הנשיא על פי הנוהל המקובל לאחר קבלת המלצת כל הגורמים הרלוונטיים".

נשיא המדינה ראובן ריבלין בביקור תנחומים אצל משפחתו של חגי בן ארי, 6 בינואר 2016. מארק ניימן/לע"מ, לשכת העיתונות הממשלתית
ריבלין בביקור תנחומים אצל משפחת בן ארי/לשכת העיתונות הממשלתית, מארק ניימן/לע"מ
נשיא המדינה ראובן ריבלין בביקור תנחומים אצל משפחתו של חגי בן ארי, 6 בינואר 2016. מארק ניימן/לע"מ, לשכת העיתונות הממשלתית
ריבלין עם אביו של בן ארי/לשכת העיתונות הממשלתית, מארק ניימן/לע"מ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully