וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שמעתי שאת בת 16": ח"כים מהימין חגגו יום הולדת לגלאון. צפו

5.1.2017 / 17:41

למרות המחלוקות הפוליטיות, חברי כנסת מכל הקשת הפוליטית התקבצו סביב שולחנה של יו"ר מרצ, שציינה יום הולדת 61. גלאון התרגשה - "אוהבת את כולם", שטייניץ הופתע: "חשבתי שלא יהיה אוכל". ומה הציע לה חבר סיעתה אילן גילאון?

עריכה: שניר דבוש

חברי כנסת מהליכוד, מהבית היהודי, מכולנו, ממרצ ומהרשימה המשותפת ישבו אתמול (רביעי) סביב שולחן אחד - ולשם שינוי זה לא היה לצורך ויכוחים פוליטיים. יו"ר מרצ ח"כ זהבה גלאון חגגה יום הולדת 61 ולרגל המאורע הגיעו אל חדר הסיעה בכנסת שרת המשפטים איילת שקד וחברתה למפלגה שולי מועלם-רפאלי, יו"ר הקואליציה דוד ביטן, השר יובל שטייניץ, ראש האופוזיציה והמחנה הציוני ח"כ יצחק הרצוג וחברי הרשימה המשותפת.

גלאון הופתעה מהחגיגה. "בפוליטיקה אנחנו תמיד שולפים ציפורניים והולכים כמעט להרוג אחד את השני", אמרה, "באמת יש פה חברים שלי מכל הקשת הפוליטית, אני באמת אוהבת את כולכם". גלאון ביקשה להודות "לכל מי שארגן את זה", וח"כ אחמד טיבי סינן: "זה היה שיתוף פעולה יהודי-ערבי". גלאון ענתה בתגובה: "לפעמים זה יכול להיות", וח"כ יעקב מרגי מש"ס הוסיף: "סימן לבאות".

עוד ידיעות פוליטיות
האישום נגד ח"כ גטאס: "ניצל חסינותו להימנע מבידוק - וסיכן את המדינה"
ליברמן על הרשעת אזריה: "יש שופטים בתל אביב - הכרעתם מחייבת"
ההרשעה פילגה גם את הכנסת: כך הגיבו במפלגות לאפשרות לחנינה

חברי כנסת מכל קצוות הקשת הפוליטית חגגו עם יו"ר מרצ את יום הולדתה ה-61. מערכת וואלה! NEWS
"שיתוף פעולה יהודי-ערבי". גלאון בחגיגת יום ההולדת בלשכתה בכנסת/מערכת וואלה! NEWS

חבר סיעתה ח"כ אילן גילאון העניק ליו"ר מפלגתו צנצנת ריבה במתנה, וחשף בפני המשתתפים שהציע לזהבה לצאת עמו לדייט אך היא טרם נענתה להזמנה: "הצעתי לך היום שנצא ועוד לא ענית לי". רגע לפני שגלאון החלה לשאת דברים, הופיע השר שטייניץ, שהתקבל בחיבוק. "שמעתי שאת בת 16", אמר לה והוסיף: "שמעתי על מסיבת ההפתעה, אמרתי בשמאל, במרצ, זה לא כמו בליכוד, בליכוד לא הייתי אוכל צהריים, אבל פה בטח לא יהיה כלום. טעיתי".

גלאון הפצירה במוזמנים לאכול ואמרה: "זו פעם ראשונה שמרצ מכילה כל כך הרבה אנשים". בסיום החגיגה סינן אחד מעובדי הכנסת במסדרון: "הם באו לחגוג בגלל ההרשעה של אלאור אזריה". ח"כ מועלם-רפאלי ששמעה את הדברים הגיבה במחאה לעובד, והוא התנצל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully