וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מת כל יום מחדש": סיפורה של משפחת ההרוג האחרון מ"צוק איתן"

4.1.2017 / 9:29

הלילה הלך לעולמו רב-סרן חגי בן ארי, שנפצע אנושות בלחימה ברצועת עזה ב-2014, ומאז נותר מחוסר הכרה. ביולי האחרון, לציון שנתיים לפציעה, ליווה צוות וואלה! NEWS את משפחתו. "מאז הפציעה הוא שקוע בעולם שלו", אמר אז אביו. הלווייתו תיערך בצהריים. צפו בכתבה המלאה

כתבתה של הילה קובו, עורך וידאו: רן צימט, צילום: יותם רונן, ניב אהרונסון

יותר משנתיים לאחר שנפצע אנושות בראשו בלחימה ברצועת עזה במהלך מבצע "צוק איתן", רב-סרן חגי בן ארי הלך אמש (שלישי) לעולמו בגיל 31. מאז פציעתו נותר בן ארי מחוסר הכרה ולא תקשר עם סביבתו, על אף שגופו הצליח להתגבר על כשלים וזיהומים.

בחודש יולי האחרון, לקראת ציון שנתיים לפציעתו חמישה ימים לאחר הכניסה הקרקעית לעזה, נפגש צוות וואלה! NEWS עם הוריו, אחיו, רעייתו וילדיו של בן ארי, בביתם במושב נוב שברמת הגולן, ונחשף להתמודדות היומיומית עם מצבו הקשה של חגי. באותו בית מת אמש בן ארי, והוא יובא למנוחות היום בשעה 14:00 בבית העלמין האזורי במושב חיספין.

עוד בוואלה! NEWS:
חגי בן ארי, מהפצועים הקשים ביותר במבצע צוק איתן, הלך לעולמו
"זה חגי - אבל הוא איננו": ההתמודדות של משפחת הפצוע האנוש מצוק איתן
צפו: מונה למפקד סיירת צנחנים כשהוא מחוסר הכרה

חגי בן ארי בתמונת ארכיון עם שניים מילדיו. באדיבות המשפחה
"נותנים פרק זמן של חצי שנה עד שנה". בן ארי עם ילדיו/באדיבות המשפחה

בן ארי, אז בן 29, נשוי ואב לשלושה ילדים, יועד להתמנות בתום המלחמה למפקד סיירת הצנחנים, תפקיד שהיווה עבורו סגירת מעגל לאחר ששירת בסיירת וביצע בה שורה של תפקידים פיקודיים. ב-21 ביולי 2014 הוא הוביל כוח של לוחמי הסיירת בפעילות לאיתור מנהרות ואמצעי לחימה בחאן יונס. בן ארי צעד בראש הכוח יחד עם מפקד הסיירת היוצא. במהלך ההתקדמות נתקלו הלוחמים במארב מאחד הבתים במקום ובן ארי נפגע בראשו מירי צלף.

כחודשיים לאחר פציעתו חלה הידרדרות במצבו של בן ארי. מפקד חטיבת הצנחנים דאז, אלוף-משנה אליעזר טולדנו, ביקש לערוך את טקס מינויו למפקד הסיירת ליד מיטתו בבית החולים בילינסון בפתח תקווה. בהמשך הועבר לבית המשפחה כשהוא נותר מחובר למכשירים המנטרים את מצבו.

"חגי מחוסר הכרה מהרגע שנפצע. מאז הוא שקוע בעולם שלו", סיפר אביו, יוני. לדבריו, הרופאים הסבירו למשפחה כי "בפציעות מהסוג הזה נותנים פרק זמן של חצי שנה עד שנה כדי לראות אם יש סיכוי להתעוררות. כשפרק הזמן הזה חולף אין סטטיסטיקה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully