וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגי בן ארי, מהפצועים הקשים ביותר במבצע צוק איתן, הלך לעולמו

4.1.2017 / 0:55

בן ארי, בן 31 במותו, נפגע מירי צלף בראשו במהלך פעילות לאיתור מנהרות בחאן יונס ומאז נותר מחוסר הכרה. בריאיון במלאת שנתיים לפציעתו סיפר אביו כי מאז נפגע היה בן ארי "שקוע בעולם משלו"

כתבתה של הילה קובו, עורך וידאו: רן צימט, צילום: יותם רונן, ניב אהרונסון

(צפו בכתבת וואלה! NEWS על חגי בן ארי במלאת שנתיים למבצע "צוק איתן")

רב-סרן חגי בן ארי, שנפצע אנושות בראשו במהלך הלחימה במבצע "צוק איתן" ברצועת עזה לפני כשנתיים וחצי, הלך לעולמו אמש (שלישי) בגיל 31. מאז פציעתו נותר בן ארי מחוסר הכרה ולא תקשר עם סביבתו, על אף שגופו הצליח להתגבר על כשלים וזיהומים.

בן ארי הותיר אחריו אישה, מוריה, ושלושה ילדים. הוא מת בחיק משפחתו במושב נוב שברמת הגולן ויובא למנוחות היום בשעה 14:00 בבית העלמין האזורי במושב חיספין.

עוד בוואלה! NEWS:
פרשת אזריה: הירייה הגורלית, הפגנות התמיכה - והמשפט המטלטל
הבוקר: תחנות רכבת ייסגרו, נהגי אוטובוסים בירושלים ישבתו
האורחים המפתיעים שצפויים להגיע להשבעת טראמפ: הילרי וביל קלינטון

חגי בן ארי בתמונת ארכיון עם שניים מילדיו. באדיבות המשפחה
היה מיועד לפקד על הסיירת החטיבתית. בן ארי עם ילדיו/באדיבות המשפחה

בן ארי שירת בסיירת צנחנים ויועד להתמנות למפקדה עם תום המערכה בעזה. ב-21 ביולי 2014 הוא הוביל כוח של לוחמי הסיירת בפעילות לאיתור מנהרות ואמצעי לחימה בחאן יונס. בן ארי צעד בראש הכוח יחד עם מפקד הסיירת היוצא. במהלך ההתקדמות נתקלו הלוחמים במארב מאחד הבתים במקום ובן ארי נפגע בראשו מירי צלף.

כחודשיים לאחר פציעתו חלה הידרדרות במצבו של בן ארי. מפקד חטיבת הצנחנים דאז, אלוף-משנה אליעזר טולדנו, ביקש לערוך את טקס מינויו למפקד הסיירת ליד מיטתו בבית החולים בילינסון בפתח תקווה. בהמשך הועבר לבית המשפחה כשהוא נותר מחובר למכשירים המנטרים את מצבו.

"חגי מחוסר הכרה מהרגע שנפצע. מאז הוא שקוע בעולם שלו", סיפר אביו, יוני, בריאיון לוואלה! NEWS בחודש יוני האחרון, במלאת שנתיים למבצע "צוק איתן". לדבריו, הרופאים הסבירו למשפחה כי "בפציעות מהסוג הזה נותנים פרק זמן של חצי שנה עד שנה כדי לראות אם יש סיכוי להתעוררות. כשפרק הזמן הזה חולף אין סטטיסטיקה".

משפחתו של חגי בן ארי מלווה אותו בשבילי מושב נוב. יותם רונן
בן ארי עם משפחתו בשבילי מושב נוב, בקיץ האחרון/יותם רונן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully