וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלחמת הכוכבים הגיעה לעולמנו? צליל מוזר מגיע מהזוהר הצפוני

8.1.2017 / 6:43

מדריך הטיולים אוליבר רייט נתקל בחג המולד באביסקו, שבדיה, ברעש שהזכיר לו את צלילי היריות מהסרטים המיתולוגיים. טובי המדענים עדיין לא הצליחו לקבוע במה בדיוק מדובר

צילום מסך

רעש ייחודי שנשמע לאחרונה באיזור הזוהר הצפוני גרם למדענים רבים לתהות על קנקנו. הצליל, שנשמע כאילו לקוח מסרטי "מלחמת הכוכבים", תועד ב-25 בדצמבר על ידי אוליבר רייט, מדריך טיולים בלפלנד, שחלק אותו ברשתות החברתיות.

מה דעתכם? האזינו לצליל

"ביום חג המולד עמדתי מתחת למראה יפה של הזוהר הצפוני באביסקו, שבדיה, כשלפתע שמעתי משהו שנשמע כמו היריות במלחמת הכוכבים", כתב, "התקרבתי לחוטי החשמל והצלחתי לדגום את הצליל באמצעות האייפון שלי".

טובי המדענים עדיין לא הצליחו לקבוע באופן חד פעמי במה בדיוק מדובר, אולם זוהי לא הפעם הראשונה שצליל יוצא דופן מתועד בזוהר הצפוני. לחישות, רשרושים ואפילו קולות שהזכירו מחיאות כפיים תועדו באיזור המיוחד לאורך השנים.

עוד בנושא:

תיעוד נדיר: צלם מצא שבט אבוד באמזונס, שירה לעברו חיצים
טוען שפגש חייזר מרושע בתחנת אוטובוס - ויש לו גם הוכחה

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
הזוהר הצפוני משמיע רעשים. צילום מסך
הזוהר הצפוני משמיע רעשים/צילום מסך

תופעת הזוהר הצפוני, אורורה בורליס, שנראית באזורים הקרובים לקוטב הצפוני, כמו גם אורורה אוסטרליס – מקבילתה הדרומית – מתרחשת כאשר אלקטרונים ופרוטונים טעונים בשדה המגנטי של כדור הארץ מתנגשים עם אטומים ניטרליים בחלקה העליון של האטמוספירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully