וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני לוחמי מג"ב נפצעו בינוני וקל בדריסה ליד ג'נין; הרקע נבדק

כוח של משמר הגבול סימן לארבעה קטנועים שנעו לעברם לעצור. שלושה מהקטנועים פרצו את המחסום ונמלטו, וקטנוע אחד פגע בשני לוחמים. שני לוחמים נפצעו ופונו לבית החולים רמב"ם בחיפה. גם שני הרוכבים נפצעו. כל כיווני החקירה נבדקים

צילום: דוברות רמב"ם, עריכה: שמרית גולדשטיין

לוחמת ולוחם מג"ב נפצעו היום (שלישי) באורח בינוני וקל מפגיעת קטנועים ליד מחסום ג'למה שממוקם בסמוך לג'נין. מדוברות מג"ב נמסר כי הלוחמים סימנו לארבעה רוכבי קטנועים לעצור, אך שלושה מהם לא נענו, פרצו את המחסום ונמלטו. קטנוע ועליו שני רוכבים התנגש בשני לוחמים והארבעה נפצעו. כל כיווני החקירה נבדקים.

דיווח על הנפגעים התקבל במד"א מרחב גלבוע בשעה 17:31. השניים הובאו למעבר גלבוע סמוך לעפולה. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו אותם עם מסוק מד"א במנחת מגידו. הלוחמת, כבת 20, פונתה במצב קל-בינוני עם חבלה בגפיים לבית החולים רמב"ם בחיפה, והלוחם כבן 20 פונה במצב קל-בינוני עם חבלה בפניו לבית החולים העמק בעפולה. שני הפלסטינים, בשנות ה-20 לחייהם, פונו גם כן לבית החולים העמק שבעפולה כשמצבם מוגדר בינוני עד קשה.

עוד בוואלה! NEWS:
לצמצם את התחום האפור: כך שינתה הירייה של אזריה את צה"ל מבפנים
איזנקוט יממה לפני הכרעת משפט אזריה: "גבר בן 18 הוא לא הילדון של כולנו"
צה"ל לא ממהר להקים זרוע חדשה: הגנת הסייבר נשארת באגף התקשוב

פינוי הפצועים מפיגוע הדריסה במחסום ג'למה. ינואר 2017. מד"א
פינוי הפצועים מהזירה, הערב/מד"א
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ביום שישי האחרון נורתה פלסטינית במחסום קלנדיה משום שנחשדה בכוונה לבצע פיגוע דקירה. על פי הודעת משטרת מחוז ירושלים, החשודה התקדמה דרך המעבר המיועד לכלי רכב, לעבר עמדת כוחות הביטחון במחסום. עוד נמסר כי לאחר שהכוחות ראו שבידה סכין, קראו לה לעצור, ומשהמשיכה להתקרב אליהם במהירות, פתחו הכוחות במקום בירי לעברה. החשודה, בת 33, נפצעה באורח קשה מירי, והיא פונתה לקבלת טיפול רפואי ביחידת הטראומה בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים כשהיא מורדמת ומונשמת.

בשבוע שעבר אמר ראש השב"כ נדב ארגמן כי ארגונו סיכל השנה יותר מ-400 פיגועים. בטקס שנערך במטה השב"כ להענקת פרס ראש הממשלה על הישג מודיעיני-מבצעי לשנים 2016-2015 הוסיף ארגמן: "התכנסנו להביע הערכתנו לאנשינו, שבזכותם קודמו ומומשו מבצעים ייחודיים וחסרי תקדים. מבצעים שהובילו להישגים מודיעיניים וסיכולים משמעותיים". לדבריו, "המודיעין האיכותי, הטכנולוגיה המתקדמת וההון האנושי המצוין, הם אלו שבזכותם סיכל השנה שב"כ יותר מ-400 פיגועים משמעותיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully