וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושב חולון נאשם שפיזר סם "נייס גאי" על פיצה שמכר לשוטרים

3.1.2017 / 13:50

בעל פיצרייה, בן 30, נאשם כי ביקש סם משני אנשים ששהו בקיוסק סמוך ופיזר אותו על הפיצה שהכין עבור השוטרים, "בכוונה לפגוע". שני שוטרים ומאבטח שאכלו מהפיצה נזקקו לטיפול רפואי

ניידת משטרה. ראובן קסטרו
בעל הפיצרייה נאשם בשימוש ברעל מסוכן/ראובן קסטרו

פרקליטות מחוז תל אביב הגישה היום (שלישי) לבית משפט השלום בעיר כתב אישום נגד שמחה אבזוב, תושב חולון בן 30, בגין שימוש ברעל מסוכן. לפי כתב האישום, הנאשם, בעל פיצרייה "לה דולצ'ה ויטה" בעיר מגוריו, פיזר סם מסוג "נייס גאי" על פיצה שמכר לשוטרים. השוטרים אכלו מהפיצה ולאחר מכן נזקקו לטיפול רפואי.

המקרה אירע ב-17 במאי 2015. שוטר ושוטרת ממרחב יפתח במשטרת תל אביב ומאבטח שעבד בתחנת המשטרה הזמינו פיצה מהפיצרייה של הנאשם. על פי האישום, לאחר שקיבל את ההזמנה פנה לשני אנשים ששהו בקיוסק סמוך והחזיקו ברשותם סם מסוג "נייס גאי". הנאשם ביקש מהם חלק מהחומר ופיזר אותו על הפיצה, בידיעה כי החומר מזיק.

בהמשך, מסר הנאשם למאבטח את הפיצה, שאכל ממנה יחד עם שני השוטרים. כמה דקות לאחר אכילת הפיצה חשו השלושה ברע ובעקבות כך פונו לבית חולים לצורך קבלת טיפול רפואי ועריכת בדיקות. בכתב האישום נכתב כי "במעשיו אלו סיפק הנאשם חומר מזיק למאבטח בכוונה לפגוע בו או להרגיזו".

עוד בוואלה! NEWS:
נרצח ופצוע בשני אירועי ירי בחיפה; שני הנפגעים - בשירותי הדת
בקור הירושלמי העז: שני נערים הובאו בפני בית המשפט כשהם יחפים
"שלל לעסקנים": טענות נגד חלוקת הג'ובים של ניסנקורן בהסתדרות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully