וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו ב-2008: "ראש ממשלה בחקירה לא חושב על האינטרס הלאומי"

ביושבו כיו"ר האופוזיציה, אמר נתניהו לחדשות 2 כי חקירותיו של ראש הממשלה דאז, אולמרט, צריכות להביא לפירוק הממשלה ולבחירות. "אין למי ששקוע בחקירות את המנדט המוסר והציבורי לקבוע דברים כל כך גורליים למדינה"

צלמים זמניים מורשים

"מדובר בראש ממשלה ששקוע עד הצוואר בחקירות, אין לו מנדט מוסרי וציבורי לקבוע דברים כל כך גורליים למדינת ישראל, כי קיים חשש אמיתי ולא בלתי מבוסס, שהוא יכריע הערכות על בסיס ההישרדות הפוליטית שלו ולא על בסיס האינטרס הלאומי". את הדברים האלה, אמר ראש הממשלה בנימין נתניהו בשנת 2008 בריאיון לחדשות 2 – אז ביושבו כראש האופוזיציה בתקופת ממשלתו של אהוד אולמרט עם תחילת החקירה.

"אני חושב שהדבר הנכון שהיה צריך לעשות בלאו הכי, זה שהממשלה תלך הביתה ונחזיר את המנדט לבוחר", הוסיף נתניהו אז. "אבל במצב הזה של ממשלה שהגיעה לסוף דרכה, של ראש ממשלה שנמצא במצוקה המיוחדת הזו, הכל כך ארוכה, הרי הצעדים נעשים כאן כדי להסיח את הדעת".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נתניהו/מערכת וואלה!, צילום מסך

דבריו של נתניהו מ-2008 מתפרסמים ברקע חקירתו מאמש, שהסתיימה אחרי שלוש שעות במעונו שבירושלים בחשד לקבלת טובות הנאה. שני אנשים עסקים הודו בפני חוקרי יאח"ה כי העניקו בכמה הזדמנויות מתנות לראש הממשלה ולבנו יאיר נתניהו. השניים, שביניהם אין קשר, טענו בחקירה כי המתנות לנתניהו הוענקו במסגרת מערכת יחסים חברית, וכי לא הייתה להם כוונה לקבל טובות הנאה בתמורה להן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully