וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה היה צפוי: הבחור שקופץ מגבהים לבריכה - פספס אותה ושילם ביוקר

10.1.2017 / 10:45

אחרי 7 קפיצות מוצלחות מגבהים היסטרים לבריכות בבתי מלון, הקפיצה השמינית והמסוכנת ביותר לא הלכה כמתוכנן והבחור פספס את הבריכה והתרסק עם הרגליים על רצפת הבטון. צפו בקטע הנורא הזה

xo 8Booth

האיש המכונה 8booth, שהתפרסם לאחרונה בזכות סדרות פעלולים סופר מסוכנים הכוללים, בין היתר, קפיצה מגגות ומרפסות לבריכות בבתי מלון - בחר עבור הפעם השמינית שלו את בריכת בית המלון פסיפיק אדג' שבלגונה ביץ', קליפורניה, וקפץ אליה ממרפסת הקומה השלישית כשמגרש חניה מפריד בינו לבין הבריכה הרחוקה.

הקפיצה הגורלית תועדה גם במצלמות האבטחה של המלון וגם במצלמת ה-GoPro שחבש על עצמו הפעלולן. אחרי שניות ארוכות של הרהורים, הבחור קפץ לבריכה, החטיא אותה בכמה סנטימטרים בודדים והתרסק עם רגליו על רצפת הבטון שבקצה הבריכה. למזלו, יתר גופו נפל למים כך שהוא נפצע קשה רק ברגליו. בתיעוד של מצלמות האבטחה ניתן לראות אותו יוצא מהבריכה ונע בזחילה לבקש עזרה. בתמונות שפרסם עם הסרטון, ניתן לראות את הפציעה החמורה שלו הכוללת שבר רציני בקרסוליים ועוד אחת שלו שוכב במיטת בית החולים עם תחבושות ומכשירים לקיבוע.

קפיצה לבריכה שהסתיימה רע. צילום מסך
קפץ לבריכה ממרפסת הקומה השלישית ופספס בכמה סנטימטרים/צילום מסך

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

האיש מטורף: קפץ לבריכה מגג המלון ותיעד את עצמו

לכתבה המלאה

כבר יותר מ-4 חודשים ש-8Booth מפרסם את סרטוני הקפיצות הנועזות שלו כשלא פעם הוא כמעט פספס את המטרה שלו ובנס יצא מזה בחיים. הסרטון צבר יותר מ-200 אלף צפיות והתגובות היו מעורבות: חלק הגיבו באהדה, חלק באימה וחלק בשמחה לאיד. אחד אמר: "מזל טוב. לא תוכל ללכת שוב כמו פעם לעולם. לעולם לא תוכל לרוץ שוב ולעולם לא תקפוץ מבניין שוב. כנראה שזה לטובה". אחר הוסיף: "לעזאזל... חששתי שזה מה שיקרה בסוף. אחרי שזה נאמר, אני מקווה שתרגיש טוב בהקדם".

צפו בתיעוד המלא:

הקפיצה הראשונה לבריכה:

הקפיצה השניה:

הקפיצה השלישית:

הקפיצה הרביעית:

הקפיצה החמישית:

הקפיצה השישית:

הקפיצה השביעית:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully