וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצעת הנישואים בחצי עירום - השתבשה בצורה מביכה

3.1.2017 / 9:58

הם לא ישכחו את הרגע הזה כל חייהם - גם כי זה היה הרגע בו הוא הציע לה נישואים, גם כי היא אמרה כן, גם כי הם היו לא לגמרי לבושים באותו רגע, אבל בעיקר כי צעד אחד מוטעה הפך את הרגע ללהיט ויראלי

הצעת נישואים כושלת/Facebook/Colton Carlyle.

מרבית הגברים מתכוננים לרגע הזה זמן רב. הם קונים טבעת, מחביאים אותה היטב, בוחרים את הזמן הנכון, יורדים על הברך ושואלים בקול רועד "האם תנשאי לי?", כשהם מקווים לקבל תשובה חיובית. זה גם מה שעשה ג'ף ג'קסון, שהחליט להציע בשבוע שעבר נישואים לחברתו, אנדיוגי סודרסנו. אבל משהו השתבש שם והשניים הפכו בעל כורחם לכוכבי רשת.


בסרטון שצולם במועדון לילה בטקסס, נראה ג'ף (כשהוא בלי חולצה משום מה), נעמד מול הקהל במועדון, אומר להם כמה הוא אוהב את חברתו (שגם לבושה במעט מאוד בגדים) ואז כורע ברך ומוציא את הטבעת. אולם שבדיוק אז היא לוקחת צעד קטן אחורה וגורמת לחבר ולקהל להשתנק בבהלה, כיוון שהיא נופלת אחורה מהבמה (לפני שהספיקה בכלל לענות להצעה). למרות הבהלה - לסיפור יש סוף טוב. המוזיקאי קולטון קריולה, שצילם את הרגעים ופרסם אותם בעמוד הפייסבוק שלו, וידא שהבחורה אכן השיבה בחיוב להצעה לאחר ששבה לרגליה.

אאוץ'

וככה זה נראה אחרי שהיא התאוששה מהנפילה

ככה זה נראה אחרי שהיא קמה על הרגליים/Coltoncmyers

אפילו היא בעצמה הגיבה לסרטון בעמוד הפייסבוק וכתבה שהיא "נפלה לרגלי ארוסה, פשוטו כמשמעו". אנחנו מקווים שהם יחיו באושר ועושר, ושיהיה להם אחלה סיפור לספר לנכדים - אבל לא היינו ממליצים להם להראות להם את הסרטון. אף נכד לא רוצה לראות את סבתא עושה פדיחות בבגדי רשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully