וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדיירים חשדו שרוח רפאים עוקבת אחריהם - והביאו הוכחה מצולמת

7.1.2017 / 7:09

המשפחה התקינה מצלמות אבטחה לאחר שהתלוננה על נוכחות של רוח רפאים מטרידה בביתם. כמה ימים לאחר מכן המצלמה קלטה משהו מפחיד באמת

צילום מסך

משפחה התלוננה על נוכחות על טבעית בביתם והתקינה מצלמות אבטחה בניסיון ללכוד את מה שעיניהם לא מצליחות לראות. כמה ימים לאחר מכן, הן צפו בתיעוד של מצלמות האבטחה והופתעו למצוא דמות מסתורית ושקופה למחצה עוקבת אחריהם במורד הכביש.

בקטע נראים שניים מבני המשפחה הולכים לעבר החניון שלהם, כשלכאורה רוח רפאים מסתורית צועדת אחריהם. לא ברור מתי או היכן הסרטון הזה צולם, אולם הוא הצליח לגרוף יותר מ-80 אלף צפיות ואלפי תגובות של גולשים שניסו להסביר את פשר המראות המוזרים. מתחת לסרטון נכתב בספרדית: "תארו לעצמכם שאתם הולכים במורד הרחוב בלי לדעת או להבין שמישהו רודף אחריכם. זה מה שקרה פה. מספר מצלמות אבטחה הותקנו כמה ימים לפני כן כדי להביא ראיות שיאשרו את מה שהמשפחה שגרה בבית הזה טענה".

מצלמות אבטחה תיעדו משהו מטריד. צילום מסך
רוח עוקבת אחרי הזוג הזה או שזו השתקפות של הבחור בחולצה הלבנה?/צילום מסך

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

טוען שפגש חייזר מרושע בתחנת אוטובוס - ויש לו גם הוכחה

לכתבה המלאה

לא כל הצופים התרשמו משלב ההוכחות. צופה אחד כתב: "זו השתקפות של עדשת המצלמה", ואחר הוסיף: "אני חושב שזו פשוט טעות. זה נראה כמו השתקפות של האדם בחולצה הלבנה. יש להם את אותה צורה". גולש נוסף חיזק את דבריו: "זה אותו אדם – וזו השתקפות מאוחרת של התמונה המצולמת. הם השתמשו במצלמה באיכות גרועה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully