וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העדה נגד הח"כ לשעבר טענה כי מעורב בפרשה אנס אותה - המדינה לא תחקור

2.1.2017 / 0:23

פרסום ראשון: העדה שלגביה נטען כי סיפקה שוחד מיני לאמנון כהן, מסרה לבקשת הפרקליטות עדות מוקדמת. קטעים מחקירתה במשטרה שהגיעו לוואלה! NEWS מגלים כי היא התוודתה שאיש העסקים שתיווך ביניהם תקף אותה מינית, אך "הפרקליטות לא בודקת חשדות אלה"

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: ניב מעוז

חקירתו של חבר הכנסת לשעבר אמנון כהן המשיכה אתמול (ראשון) עם עדות מוקדמת של אישה המעורבת בפרשה. הדיון בעדותה של האישה, שלגביה נטען כי העניקה לח"כ לשעבר כהן שוחד מיני, התנהל בבית המשפט המחוזי-מרכז בלוד בדלתיים סגורות. בקשה להליך עדות מוקדמת מצד הפרקליטות היא חריגה, אך היא נענתה בחיוב משום שהעדה אינה תושבת ישראל, ואם תעזוב את המדינה מבלי שתעיד, היא עלולה לסכן את המשך ההליך נגד כהן.

"הדברים שמסרה העדה במהלך חקירתה על אודות הקשר בין כהן לאיש העסקים דניאל מולקנדוב, האופן שבו היא התוודעה לכהן, טיב היחסים בינה לבינו והמפגשים המשותפים הם בלב החשדות נגד כהן ומולקנדוב ומהווים ראיה מרכזית בתיק החקירה בעניינם", נכתב בבקשה של הפרקליטות. לפי החקירה, מולקנדוב שיחד לכאורה את כהן ואף העניק ריאיון בנושא בתכנית התחקירים "עובדה". כהן נעצר בתחילת החודש שעבר בעקבות הגעת העדה לארץ. הוא הכחיש את ממצאי התחקיר ואת החשדות נגדו.

אלא שחומרי חקירה שהגיעו לידי וואלה! NEWS העלו כי העדה טענה בפני המשטרה כי נאנסה כמה פעמים על ידי איש העסקים מולקנדוב, עבריין מין מורשע, החשוד שסיפק את השוחד לכהן. אך למרות התיאורים הקשים שמסרה החליטו החוקרים שלא לגבות ממנה עדות לגבי מעשי האונס.

לקריאה נוספת:
העדות שהובילה למעצר הח"כ לשעבר: אישה שנטען שהעניקה לו שוחד מיני
ח"כ לשעבר נעצר בחשד לקבלת שוחד מיני מאיש עסקים בעת כהונתו

ח"כ לשעבר אמנון כהן, בית משפט מחוזי לוד. 8 בדצמבר 2016. ניב אהרונסון
ח"כ לשעבר אמנון כהן/ניב אהרונסון

החוקר אלישע קוגן: "דניאל אנס אותך?"
עדה: "כן, אני לא רציתי להיכנס עמו למגע מיני"
חוקר: "והוא אנס?"
עדה: "נו, כן היה לנו קשר אינטימי בניגוד לרצוני. הוא ידע שאימא שלי נפטרה ואני במצב נפשי קשה. כשאמרו לי 'נקנה לך כרטיס ותבואי' - הסכמתי אבל לא היה לי במחשבות שרוצים לנצל אותי. מה הייתי יכולה לעשות במשרד שלו? לקפוץ מהמרפסת או ללכת מכות איתו? יותר קל היה לעבור את זה"
חוקר: "לעבור את מה?"

עדה: "הייתי בת ערובה במצב, הדלת נעולה. אני לא יודעת באיזו קומה אני נמצאת. אני לא יודעת לאן ללכת. אם בפעם הראשונה זה היה חוב כלפיו ואני הסכמתי, בפעמים הבאות אני התכוונתי והתחמקתי מזה.. אני לא רציתי סקס איתו"
חוקר: "האם דניאל ידע והבין שאת לא מסכימה לסקס איתו?"
עדה: "כן, אני תמיד אמרתי לו. עם כל שפת הגוף שלי אני הראיתי לו שזה לא מוצא חן בעיניי"

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
דניאל מולקנדוב המואשם בהונאת משקיעים וביצוע מעשים מגונים. ראובן קסטרו
טענה כי תקף אותה מינית. איש העסקים דניאל מולקנדוב/ראובן קסטרו

החוקרים שאלו את העדה אם ברצונה להתלונן ותשובתה הייתה: "לא יודעת". העדה, שהגיעה לישראל לביקור חברתה, נלקחה לחקירה ושהתה במתקן משטרתי. עם זאת, כאמור, המשטרה החליטה לא לגבות ממנה עדות בנוגע למעשים שבוצעו בה אף שאלה תוארו על ידה בבהירות. משהסתיים שלב עדותה המוקדמת היא תורשה לחזור לארצה.

מפרקליטות מיסוי וכלכלה שמנהלת את התיק נמסר: "השיקולים העומדים בבסיס הבקשה להעיד את העדה עדות מוקדמת פורטו בבקשה שהוגשה לבית המשפט. עדותה של העדה באשר לחשד בעבירת אינוס נבחנה באופן מעמיק בפרקליטות מחוז מרכז (פלילי), אשר התרשמה מכנות העדות, אך בנסיבות העניין לא נמצא כי קיים צורך במהלך של עדות מוקדמת. היות שהתיקים תלויים ועומדים לא נוכל לפרט מעבר לכך".

(עדכון ראשון: 20:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully