וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו על החקירה: מציע לאופוזיציה לשלוח צפירת הרגעה לחייטים

1.1.2017 / 11:42

ראש הממשלה התייחס בישיבת שרי הליכוד לחקירתו, הצפויה להתקיים השבוע בחשד לקבלת מתנות אסורה מאנשי עסקים. "אני מציע לאופוזיציה להירגע", עקץ. אתמול נודע לוואלה! NEWS כי שני אנשים עסקים הודו בפני החוקרים כי העניקו מתנול לו ולבנו יאיר

ראש הממשלה בנימין נתניהו נותן הצהרה לאחר נאומו של מזכיר המדינה של ארה"ב ג'ון קרי, 28 בדצמבר 2016. רויטרס
"לא היה כלום, כי אין כלום". בנימין נתניהו, בשבוע שעבר/רויטרס

"אני מציע לאופוזיציה להירגע, ולשלוח צפירת הרגעה לחייטים" - כך עקץ הבוקר (ראשון) ראש הממשלה בנימין נתניהו בפתח ישיבת שרי הליכוד, בהתייחסו לחקירה המתנהלת נגדו בשתי פרשות חדשות.

"לא ראינו שמחה כזאת באולפני הטלוויזיה וברוב כלי התקשורת כשהודיעו על חקירתה של יו"ר מרצ, זהבה גלאון, ולא כשיו"ר האופוזיציה, בוז'י הרצוג, נחקר פעמיים השנה לאחר שבעבר שמר על זכות השתיקה בחקירתו בפרשת העמותות של אהוד ברק", נמסר מתגובת לשכת ראש הממשלה שלשום. "לצערנו תיאלצו להתאכזב גם הפעם, כפי שהתאכזבתם בפרשות מופרכות קודמות. כרגיל לא יהיה כלום כי אין כלום! נסו להחליף את ראש הממשלה בקלפי – כמקובל במדינות דמוקרטיות", הבהירו.

עוד בוואלה! NEWS:
נתניהו צפוי להיחקר בחשד לקבלת טובות הנאה מאנשי עסקים מהארץ ומחו"ל
עיתון ספרדי: נתניהו לחץ על ראש הממשלה להימנע במועצת הביטחון
טראמפ: חייבים להגן על ישראל; נתניהו עשוי להגיע להשבעתו

שני אנשי עסקים הודו: הענקנו מתנות לראש הממשלה בנימין נתניהו ולבנו יאיר

אתמול נודע לוואלה! NEWS כי שני אנשים עסקים הודו בפני חוקרי היחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה) כי העניקו בכמה הזדמנויות מתנות לראש הממשלה בנימין נתניהו ולבנו יאיר. אנשי העסקים תושאלו על ידי החוקרים במהלך בדיקת החשדות נגד נתניהו, שתהפוך השבוע לחקירה פלילית.

שני אנשי העסקים, שביניהם אין קשר, טענו בחיקור כי המתנות שנתנו הוענקו במסגרת מערכת יחסים חברית בינם לבין משפחת נתניהו ולא הייתה להם כוונה לקבל טובות הנאה בתמורה להן. אחד מאנשי העסקים, שמרכז פעילותו בחו"ל, העניק למשפחת נתניהו את המתנות בחו"ל. ערך המתנות נחשב לגבוה במיוחד ולכן מחייב חקירת משטרה. החשד שאותו חוקרת המשטרה הוא מתן שוחד, תחת ההגדרה של "שלח לחמך".

לדברי גורם במערכת אכיפת החוק, החוקרים טרם גייסו עד מדינה ובידם רק העדויות של נותני המתנות. ראש הממשלה בנימין נתניהו אמור להיחקר בגין חשד זה בתחילת השבוע. החוקרים, בפיקודו של מפקד יאח"ה, תנ"צ כורש ברנור, מתוכננים להגיע לביתו של ראש הממשלה ברחוב בלפור בירושלים. במקביל, אמור למסור עדות גם בנו יאיר וייתכן שבן משפחה נוסף. במשטרה מעריכים כי יידרשו כמה ימי חקירה של ראש הממשלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully