וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרף הכול כדי לשרוד: מה עלה בגורל האיש המלוכלך באירופה?

3.1.2017 / 7:07

לודביק דולזל, הומלס צ'כי מפורסם אשר זכה לכינוי המחייב שבכותרת, סבל ממחלת עור נדירה שחייבה אותו למרוח את עורו באפר. הוא שרף מכל הבא ליד ושרד בחווה מבודדת עד גיל 60. צפו באחת הדמויות המעניינות שהיו לצ'כיה להציע

צילום מסך

הומלסים אינם אנשים מפורסמים. רחוק מכך. אך בצ'כיה חי לו עד לא מזמן הומלס מפורסם במיוחד, אולי המפורסם ביותר באירופה, אשר זכה לכינוי המחייב "האיש המלוכלך ביותר ביבשת האירופית". מדובר בלודביק דולזל הצ'כי, אשר הלך לעולמו בשבוע שעבר בגיל 60, לאחר שבילה את רוב ימי חייו בגפו, בחווה מבודדת בצפון צ'כיה, כשמדי יום ביומו הוא נאלץ להיאבק במחלת עור נדירה במיוחד, אשר חייבה אותו למרוח את עורו באפר, ואף לישון בתוכו.

האיש המלוכלך באירופה. צילום מסך
מרח אפר כדי לשרוד. האיש המלוכלך באירופה/צילום מסך

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

קורע לב: ילד חסר בית מחפש אוכל בפח - האם מישהו יתייחס אליו?

לכתבה המלאה

כדי לשרוד, נאלץ דולזל לשרוף כל דבר אשר נקלע לידיו, ואת האפר הוא מרח על גופו, פעולה שזיכתה אותו בכינוי הלא כל כך מחמיא שהוזכר למעלה.

דולזל היה זכאי לכספים מהממשלה הצ'כית, ואף קיבל אותם בדרך מעט לא שגרתית. בשל החשש של הממשלה מכך שהוא ישרוף את כספו, הכסף הועבר לראש הכפר הסמוך לחווה שבה התגורר, וזה דאג להעביר לו מזון ומוצרים בסיסיים כדי שיוכל לשרוד מדי יום.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נאלץ לישון בתוך אפר. ביתו של דולזל/מערכת וואלה!, צילום מסך

אלא שיום אחד, דולזל לא הגיע לאסוף את החבילה שלו, ואנשי העירייה הסמוכה החלו לחשוד. הם הזעיקו את המשטרה וזו גילתה את גופתו מוטלת בחוותו. האיש המלוכלך בעולם מת בחווה שעזרה לו לשרוד שנים רבות. נסיבות המקרה עדיין נחקרות, כשטרם ברור מה גרם למותו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שרף כל מה שנקלע לידיו. דולזל/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully