וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפגנות רועשות מול הבתים: פעילים נגד ראשי בנקים יואשמו בהטרדה

29.12.2016 / 9:52

כתב אישום יוגש נגד עו"ד ברק כהן וחמישה פעילים בקבוצת "באים לבנקאים", בגין פגיעה בפרטיות והטרדה, בעקבות הפגנות נגד מנכ"לי הבנקים, תוך שימוש במגפון. אחד הפעילים מואשם שהגיע לבי"ס של בתו של בכירה במערכת הבנקאית, וקרא לעברה קריאות

צילום: מתוך דף הפייסבוק "באים לבנקאים", עריכה: שניר דבוש, יאיר דניאל

הפרקליטות תגיש היום (חמישי) כתב אישום נגד עו"ד ברק כהן וחמישה בני אדם נוספים, כולם פעילים במאבק נגד ראשי מערכת הבנקאות, בגין הטרדה ופגיעה בפרטיותם של מנכ"לית בנק לאומי רקפת רוסק עמינח, מנכ"ל בנק הפועלים ציון קינן ובכירים נוספים בבנקים בישראל. השישה פעילים בקבוצה בפייסבוק ובאתר אינטרנט בשם "באים לבנקים", שבו הם מארגנים הפגנות וקריאות מחאה כלפי בכירים בתחום הבנקאות.

לפי כתב האישום, השישה הגיעו לביתם של ראשי מערכת הבנקאות ובני משפחותיהם, וקראו קריאות באמצעות מגפון - דבר שלפי האישומים מהווה הטרדה ופגיעה בפרטיות. במקרה אחר המתואר בכתב האישום, הגיע אחד המעורבים לבית הספר של בתו של בכיר במערכת הבנקאות וקרא בקול במגפון קריאות נגדו.

עו"ד ברק כהן, יוני 2015. ניב אהרונסון
מואשם בפגיעה בפרטיות. עו"ד ברק כהן/ניב אהרונסון

השישה אף מואשמים בהטרדת שני שוטרים. אחד המקרים המתוארים הוא התנגדות לשוטר שביקש להפסיק את ההפגנה מול ביתה של רוסק עמינח. במקרה אחר המופיע בכתב האישום הגיעו השישה לביתו של שוטר, הניחו כרזות על מכוניות בשכונה ובהן הזהירו מפני אותו השוטר. עוד נטען כי אחד החשודים פתח דף ברשת חברתית שבו קרא לפעילות ציבורית נגד שוטרים.

"ממעשיהם של החשודים עולה כי לאורך זמן רב הם פגעו בפרטיותם של קורבנותיהם, אשר סבלו מרדיפה מתמשכת ועקבית, תוך הפרה בוטה של החוק", נמסר בהודעת המשטרה בנושא. כתב האישום מייחס לשישה עבירות של פגיעה בפרטיות, מהומה במקום ציבורי, קשירת קשר לביצוע פשע ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully