וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשכנזי: "פוליטיקה היא לא מילה גסה, אבל כרגע אני לא שם"

הרמטכ"ל לשעבר הבהיר כי כניסה לפוליטיקה היא עבורו "הדרך לשנות את עתיד ילדינו". באשר לאפשרות כי ירוץ דווקא לצדו של אהוד ברק, ענה: "אם החיים וההזדמנות יאפשרו, אני לא פוסל את זה"

אהוד ברק גבי אשכנזי. יותם רונן ויח"צ, עיבוד תמונה
"לא תסריט דמיוני". אשכנזי וברק/עיבוד תמונה, יותם רונן ויח"צ

הרמטכ"ל לשעבר גבי אשכנזי התראיין היום (רביעי) בכנס כלכליסט, והתייחס לאפשרות שירוץ לכנסת בבחירות הבאות. "פוליטיקה היא לא מילה גסה. זו לא אובססיה, זו הדרך לממש את עתיד ילדינו ואלה דברים שחשובים לי", אמר אשכנזי, שהוסיף: "כרגע אני לא שם".

בהמשך הוא נשאל על האפשרות שירוץ לכנסת דווקא עם ראש הממשלה ושר הביטחון לשעבר, אהוד ברק, לאחר היריבות ששררה ביניהם והגיעה לשיאה בפרשת הרפז. "זה לא דמיוני לחלוטין. אם החיים וההזדמנות יקרו, אני לא פוסל את זה", אמר.

הרמטכ"ל לשעבר התעכב דווקא על נושאים חברתיים, ואמר שהמלחמה הבאה פחות מטרידה אותו מהתופעה של חברה "פחות סולידרית ויותר מקוטבת. פחות שוויונית, במובן שאין הזדמנות שווה. כשהייתי צעיר, בשנות ה-60', יכולתי לבחור לאיזה תיכון ללכת. היום זה בלתי אפשרי. אני לא רוצה לחיות בחברה שבה אפשר לדעת מה יהיה העתיד של צעיר לפי המקום שגדל".

אשכנזי התייחס גם לחלוקה בנטל, והבהיר כי "צריך להטריד אותנו שציבור קטן של צעירים משרת את המדינה, הולך ללמוד, עובד ומשלם מסים, ונושא על גבו ציבור גדל והולך שלא משרת, לא עובד ולא משלם מסים". "אם זה ימשיך להתפתח, המגמה הזו היא איום לחברה", אמר אשכנזי, שלא הזכיר במפורש את החברה החרדית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully